تقابل دوباره رامین رضاییان و رونالدو؛ یاد جام جهانی بخیر!

تقابل دوباره رامین رضاییان و رونالدو؛ یاد جام جهانی بخیر!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان با استقلال باید برابر کریستیانو رونالدو و النصر قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا امروز برگزار شد و حالا النصر و کریستیانو رونالدو برای صف‌آرایی برابر استقلال و پرسپولیس، باید دو مرتبه به ایران سفر کنند.

فصل گذشته هم النصر در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار گرفت و در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی موفق به شکست دو بر صفر قرمزهای تهران شد.

رونالدو در بازی برابر پرسپولیس کاری از پیش نبرد و همه را به یاد جام جهانی ۲۰۱۸ انداخت؛ جایی که ایران و پرتغال به تساوی یک - یک رضایت دادند و رونالدو یک پنالتی را در مصاف با بیرانوند از دست داد.

حالا در لیگ نخبگان آسیا، ابرستاره فوتبال جهان دو بار دیگر باید برابر تیم‌های ایرانی قرار بگیرد.

تقابل رامین رضاییان و رونالدو یکی از قاب‌های ماندگار جام جهانی ۲۰۱۸ است و حالا در لیگ نخبگان آسیا تکرار می‌شود. رامین در مورد مصاف با رونالدو گفته بود:

“او بدن فوق‌العاده‌ای دارد. من نمی‌توانستم فوتبالی حریف او شوم و برا همین بحث روانی را آغاز کردم. مدام به او می‌چسبیدم و لمسش می‌کردم تا جایی که عصبانی شد و گفت چرا انقدر به من دست می‌زنی؟!”

از بین بازیکنانی که در دیدار ایران و پرتغال در زمین حضور داشتند، رامین این شانس را دارد که بار دیگر مزه تقابل با رونالدو را تجربه کند. وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی هم می‌توانند بار دیگر برابر رونالدو قرار بگیرند اما حضور ثابت آن‌ها در ترکیب پرسپولیس مشخص نیست اما رامین مهره اصلی جواد نکونام در فصل جاری خواهد بود.

باید دید این بار رامین رضاییان چه عملکردی خواهد داشت و می‌تواند مانند جام جهانی ۲۰۱۸ این ستاره را کلافه کند یا خیر.

۵۷۹۳