قرعه ویژه استقلال قبل از دربی؛ انتقام بابت تراژدی لیگ 23

قرعه ویژه استقلال قبل از دربی؛ انتقام بابت تراژدی لیگ 23

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال در 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم و پیش از دربی هفته ششم باید با رقبایی بازی کند که نقش ویژ‌ه‌ای در قهرمان نشدنش داشتند.

به گزارش فوتبالی، از این 5 رقیب، 4 تیم با گرفتن یک مساوی از استقلال، باعث شدند آبی‌ها در کورس قهرمانی از پرسپولیس جا بمانند. 3 تا از این تساوی‌ها در نیم‌فصل دوم بود و یکی در آزادی رقم خورد؛ جاییکه استقلال فقط 4 امتیاز از دست داد. حالا استقلال پیش از دربی، فرصت لازم را برای گرفتن انتقام تراژدی فصل قبل دارد.

* هفته اول: شمس‌آذر

  تیمی که فصل قبل حتی یک امتیاز هم از پرسپولیس نگرفت و در هر 2 بازی رفت و برگشت به قرمزها باخت. و تیمی که در دور رفت، ترمز استقلال را کشید و 2 امتیاز این تیم را خراب کرد. 

* هفته دوم: ملوان

  ملوان فصل قبل برابر استقلال و پرسپولیس، کپی برابر اصل بود. در انزلی توانست هر دو تیم را متوقف کند و از آنها امتیاز بگیرد و در آزادی به هر دو تیم باخت و بدون امتیاز، زمین را ترک کرد.

* هفته سوم: استقلال خوزستان

  سناریویی برعکس شمس‌آذر؛ استقلال خوزستان در بازی رفت و در اهواز توانست از پرسپولیس مساوی بگیرد. این درحالی بود که آنها در هر 2 بازی رفت و برگشت به استقلال باختند. استقلال خوزستان در بازی برگشت، می‌توانست بزرگترین هدیه را به همنام تهرانی بدهد ولی در 15 دقیقه پایانی بازی‌اش با پرسپولیس، نه‌تنها برتری 3 گله را از دست داد که گل چهارم را هم خورد و باخت.

* هفته چهارم: مس رفسنجان

  آنها هم مثل ملوان بودند. مس در بازی رفت و در خانه به استقلال باخت. آنها همین شکست را در بازی برگشت برابر پرسپولیس در هفته پایانی تکرار کردند. مس با الهامی در دور رفت از پرسپولیس در رفسنجان امتیاز گرفت و این کار را با نویدکیا برابر استقلال در تهران تکرار کرد.

* هفته پنجم: نساجی

  و درست برابر این رقیب بود که معادله قهرمانی لیگ بیست و سوم تعیین شد. تیمی که در هر دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس باخت و 6 امتیاز به قرمزها داد. آنها اما پس از شکست در بازی رفت برابر استقلال، در بازی برگشت مساوی کردند.

5390