ادعای جالب بوژوویچ: کسب سهمیه آسیایی برای استقلال خوزستان!

ادعای جالب بوژوویچ: کسب سهمیه آسیایی برای استقلال خوزستان!

پایگاه خبری فوتبالی - میودراگ بوژوویچ ادعای جالبی درباره کسب سهمیه آسیایی برای استقلال خوزستان در فصول آتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، میودراگ بوژوویچ یکی از سرمربیان جدید خارجی این فصل لیگ برتر است. مردی مونته نگرویی که سابقه قهرمانی در فوتبال باشگاهی صربستان و روسیه با تیم های ستاره سرخ بلگراد و روستوف را داراست و حالا به استقلال خوزستان آمده تا شرایط این تیم را نسبت به گذشته تغییر دهد.

بوژوویچ که یک سرمربی متولد اروپای شرقی با سابقه سال‌ها کار در فوتبال روسیه است، گفته می‌شود اخلاقیات فنی بسیار مشابهی با قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور و سردار آزمون دارد و برخلاف این سرمربی روحیه گرم و صورت بشاشی به شاگردانش نشان می‌دهد.

بوژوویچ که در روزهای اخیر بابت خط زدن برخی بازیکنان خوزستانی توسط اصحاب رسانه این استان تحت فشار بوده، در کنفرانس خبری دیروز تیمش مقابل آلومینیوم اراک ادعای جالبی داشت و عنوان کرد طی فصول آتی در صورت وجود برخی شرایط، می‌تواند سهمیه آسیایی برای استقلال خوزستان کسب کند.

بوژوویچ در این باره چنین صحبت کرده است: «برای کسب سهمیه قول نمی‌دهم ولی برای فصل آینده و حداقل سه سال آینده می‌توانیم به این مهم برسیم. ابتدا باید شرایط استاندارد برای تمرین داشته باشیم و بازیکنان باکیفیت جذب شوند و در باشگاه و کادر فنی ثبات داشته باشیم تا به اهداف‌مان برسیم. برای خوشحالی هواداران می‌توانم بگویم می‌رویم برای آسیا اما این حرف فریب‌دهنده است.»

1997