دردسر چند ده میلیاردی؛ کیوسفکی همه پولش را می‌خواهد تا فسخ کند!

دردسر چند ده میلیاردی؛ کیوسفکی همه پولش را می‌خواهد تا فسخ کند!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان بوسنایی استقلال تبدیل به یک معضل بزرگ برای این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد بازیکنان بوسنیایی که جزو اولین خریدهای استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند حالا برای این باشگاه تبدیل به یک معضل بزرگ شده‌اند. چرا که جواد نکونام تمایلی به کار با آنها در استقلال ندارد.

به گفته فرشید سمیعی ودران کیوسفسکی (دروازه‌بان) و آلمدین زیلیکیچ (وینگر چپ) در زمانی به استقلال پیوستند که مشخص نبود جواد نکونام و سید حسین حسینی در استقلال می‌مانند یا نه. همین باعث شده که برخی افراد وابسته به هلدینگ خلیج فارس به شکل خودسرانه دست به خرید بازیکن بزنند.

البته مساله این است که حتی اگر جواد نکونام هم در استقلال ماندنی نبود هیچ کس در باشگاه نباید دست به خرید بازیکن جدید می‌زد. باید صبر می‌کردند تا سرمربی جدید معرفی شود و کارش را شروع کند و در صورت تایید او بازیکنان جدید جذب می‌شدند.

این یک قانون روشن و واضح است و تخطی از آن می‌تواند هر تیمی را به دردسر بیندازد. اتفاقی که در استقلال افتاده است و همه را به دردسر انداخته است. به طور مشخص مساله ودران کیوسفسکی در حال تبدیل به یک چند ده میلیاردی برای استقلال است.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «کیوسفسکی بدون نظر جواد نکونام با استقلال قرارداد امضا کرده است اما حالا بدون اینکه حتی یک روز با این تیم تمرین کند، آبی‌ها به دنبال فسخ قرارداد با این بازیکن هستند!»

ظاهرا کیوسفسکی در مذاکراتی که با مدیران استقلال داشته است پذیرفته قراردادش را با آبی‌ها فسخ کند، به شرط آنکه آبی‌ها کل مبلغ قرارداد یک فصلش را به او پرداخت کنند. البته استقلال در تلاش است تا از کیوسفسکی تخفیف بگیرد اما نکته مهم این است که این بازیکن تا این لحظه حتی حاضر نشده یک دلار به آبی‌ها تخفیف بدهد! 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی‌ها موفق می‌شوند هزینه گزاف اشتباه یک مدیر که نماینده هلدینگ خلیج فارس است را کمتر کنند یا نه.

1359