صحبت‌های امباپه پس از اولین بازی در رئال مادرید

صحبت‌های امباپه پس از اولین بازی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرجام اروپا با نتیجه دو بر صفر آتالانتا را شکست بدهد و قهرمان این دوره از رقابت سوپرجام اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی یک نکته ویژه وجود داشت و آن هم این بود که کیلیان امباپه اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد. امباپه در اولین بازی خود در جمع مادریدی ها خوش درخشید. او موفق شد گلزنی کند و اولین جام خود را در رئال مادرید به دست بیاورد.

کیلیان امباپه در پایان این بازی گفت:" در همه پست ها بهترین بازیکن ها را در اختیار داریم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. این تیم هنوز ظرفیت زیادی برای بهتر شدن دارد. خود من اولین کسی هستم که باید پیشرفت کنم. خیلی وقت بود که منتظر چنین لحظه ای بودم و شب بزرگی برایم رقم خورد. بازی با این پیراهن و در مقابل این هواداران خیلی من را خوشحال کرد. در رئال مادرید همیشه باید به دنبال برنده شدن باشید."

امباپه در ادامه افزود:" همیشه باید برنده شویم. اگر بتوانم در این فصل پنجاه گل به ثمر برسانم این یک اتفاق عالی برای من خواهد بود و تلاش می کنم که به این عدد برسم. هر چند که به طور کلی در رئال مادرید این مسائل مهم نیست و فقط بردن مهم است."

1470