سوال روز/ آیا اندونگ و کاکوتا فیکس می‌شوند؟

سوال روز/ آیا اندونگ و کاکوتا فیکس می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال باید در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر برابر شمس‌آذر قزوین قرار بگیرد و حالا هواداران استقلال می پرسند که آیا اندونگ و کاکوتا فیکس می شوند؟

به گزارش فوتبالی، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر ایران رسما از فردا آغاز می‌شود. عملکرد استقلال در نقل و انتقالات طوری بوده که دیگر جوادنکونام هیچ بهانه ای ندارد. به نظر می رسد عمق اسکواد استقلال نسبت به سایر مدعیان بهتر باشد و حداقل روی کاغذ، آبی‌ها اوضاع بهتری دارند.

استقلال در بازار تابستانه بازیکنانی ایرانی مانند رامین رضاییان، سامان فلاح، محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، علیرضا کوشکی و چند بازیکن جوان را برای آکادمی جذب کرد. در زمینه جذب بازیکنان خارجی هم استقلال به غیر از بوسنیایی های جنجالی که گفته می شود هیچ کدامشان مورد تایید نکونام نیستند، حضور دو ستاره آفریقایی یعنی گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ را می بیند که همه فکر می کنند این بازیکن می‌تواند به سرمربی استقلال در چینش تاکتیک مد نظر خود کمک کند.

البته کاکوتا و اندونگ دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات استقلال اضافه شدند و طبیعی است مقداری از شرایط بازی دور باشند. استقلال در روز جمعه باید در اولین دیدار خود برابر شمس‌آذر قزوین در قزوین قرار بگیرد و مشخص نیست جواد نکونام قصد دارد از دو بازیکن جدید خود در ترکیب ابتدایی استفاده کند یا نه. 

باتوجه به سخت‌گیری‌های نکونام و البته دیر اضافه شدن کاکوتا و اندونگ به تمرینات، این احتمال وجود دارد هر دو بازیکن از روی نیمکت کار خود را آغاز کنند و در هفته‌های دیگر از همان ابتدا در ترکیب قرار نگیرند.

حالا باید منتظر ماند و دید 11 نفر اصلی استقلال در مصاف با تیم سعید دقیقی چه افرادی خواهند بود و آیا استقلال می‌تواند سه امتیاز اولین دیدار فصل را کسب کند یا تساوی در پیش است. استقلالی ها به باخت فکر نمی کنند اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست!

5793