صید بمی ها از سیرجان؛ خیال خاتون بم از دروازه راحت شد

صید بمی ها از سیرجان؛ خیال خاتون بم از دروازه راحت شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان خاتون بم که خود را برای رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، امروز توانست عارفه سیدکاظمی را هم جذب کند تا خیالش از چارچوب دروازه راحت شود.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا از روز چهارم شهریور در کشور بوتان برگزار می شود که تیم فوتبال زنان خاتون بم نماینده ایران در این مسابقات است.

یکی از مشکلات خاتون برای حضور در این رقابت ها داشتن فقط یک دروازه بان بود. خاتونی ها سال گذشته و پس از اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، زهرا خواجوی را از دست دادند و فصل را با دروازه بان دوم خود به پایان رساندند. زهرا خواجوی در ادامه و پس از تمام شدن مصدومیتش با خاتون به توافق نرسید تا مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم به دنبال چاره ای برای چارچوب دروازه اش بگردد. از این رو خاتون بم امروز با عارفه سیدکاظمی سنگربان فصل گذشته شهرداری سیرجان به توافق رسید تا خیالش از بابت دروازه بان راحت شود.

خاتونی ها در روزهای گذشته هم ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی و گلنوش خسروی را برای مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا جذب کرده بودند و حالا می شود گفت تیم خاتون تکمیل شد.

خاتون بم از فردا چند روزی را در شهرکرد اردو میزند و پس از آن به تهران می رود تا برای سفر به بوتان آماده شود. نماینده ایران در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا با تیم های کیچی هنگ کنگ و رویال تیمفو بوتان همگروه است.

۶۰۰۱