دردسر جدید استقلال؛ ورود نهادهای نظارتی به قرارداد دو بازیکن بوسنیایی!

دردسر جدید استقلال؛ ورود نهادهای نظارتی به قرارداد دو بازیکن بوسنیایی!

پایگاه خبری فوتبالی- حاشیه‌های دو خرید بوسنیایی استقلال تمامی ندارد و حالا طبق شنیده‌ها، نهادهای نظارتی به این ماجرا ورود کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، زمانی که سرنوشت جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها مشخص نبود، مدیران استقلال بدون هماهنگی با سرمربی تیم دو بازیکن بوسنیایی به نام‌های وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ را جذب کردند. پس از اینکه نکونام در سمت خود ابقا شد، به مدیران تیم اعلام کرد نیازی به این دو بازیکن ندارد اما به هر شکلی که بود، آلمدین زیلیکیچ در تمرینات استقلال حاضر شد و قرار است در لیگ بیست‌‌وچهارم پیراهن این تیم را به تن کند.

وردان کیوسفسکی اما جایی در تیم جواد نکونام ندارد و قرار است قرارداد این بازیکن فسخ شود. فسخی که اگر با توافق صورت نگیرد، می‌تواند حدود یک میلیون دلار هزینه روی دست مدیران استقلال بگذارد. فرشید سمیعی در تلاش است این بازیکن را یا قرض بدهد و یا به فروش برساند اما مشخص نیست دقیقا چه سرنوشتی در انتظار استقلال است.

حالا روزنامه ورزشی گل خبر داده، نهادهای نظارتی به قرارداد این دو بازیکن ورود کرده‌اند. این روزنامه نوشته است:" هلدینگ خلیج فارس که باشگاه استقلال به آن واگذار شده، در اصل نیمه‌خصوصی یا همان خصولتی است و دخل و خرج آن توسط نهادهای نظارتی بررسی و رصد می‌شود".

نهادها روی قرارداد زیلکیچ و کیوسفسکی حساس شده‌اند و باید دید در مورد این دو بازیکن چه تصمیمی گرفته می‌شود و آیا واقعا حضور آن‌ها در ایران مشکوک است یا نه.

5793