غیبت معنادار زیلکیچ در تصاویر تمرین استقلال؛ نکونام اینگونه اعتراض می‌کند!

غیبت معنادار زیلکیچ در تصاویر تمرین استقلال؛ نکونام اینگونه اعتراض می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام برای نشان دادن اعتراض خود به برخی موضوعات، روش جدیدی را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته اما در این بین خرید دو بازیکن برای آبی‌ها حاشیه‌ساز شده است.

آلمدین زیلکیچ و وردان کیوسفسکی دو بازیکنی هستند که بدون هماهنگی با سرمربی تیم یعنی جواد نکونام جذب شدند و این موضوع در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

نکونام همیشه نشان داده سخت‌گیری زیادی در بازیکنان جذب شده دارد و اگر بدون هماهنگی او اتفاقی رخ دهد، هر طور شده اعتراض خود را نشان می‌دهد.

فصل گذشته این اتفاق در مورد منتظر محمد رخ داد و نکونام اعلام کرد بازیکنی که بدون هماهنگی او جذب شده، جایی در تیم ندارد و برای همین ستاره عراقی قرض داده شد و اکنون هم در مسیر جدایی از آبی‌های پایتخت قرار دارد.

وردان کیوسفسکی قطعا از جمع شاگردان نکو جدا خواهد شد اما در این بین آلمدین زیلکیچ به معنای واقعی کلمه به سرمربی استقلال تحمیل شده است.

وینگر بوسنیایی به اعتقاد جواد نکونام کیفیت فنی لازم را ندارد اما بنا به دلایلی او در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و در لیگ بیست‌وچهارم یکی از سهمیه‌های خارجی آبی‌ها خواهد بود.

سرمربی استقلال در این مدت سکوت را ترجیح داده اما باز هم با یک روش جالب اعتراض خود نسبت به حضور آلمدین زیلکیچ را نشان داده است.

کافی است تصاویر تمرینات استقلال را ورق بزنید تا به نکته جالبی پی ببرید، درحالی که اکثر بازیکنان استقلال در تصاویر حضور دارند و حتی قاب‌های تک نفره از آن‌ها منتشر می‌شود، خبری از آلمدین زیلکیچ نیست تا نکونام به این شکل نشان دهد این بازیکن در جمع شاگردان او هنوز هم جایی ندارد.

باید دید در لیگ بیست‌وچهارم آلمدین زیلکیچ می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد یا نکونام او را به نیمکت پیچ و مهره می‌کند.

البته دیروز در خبر گزارش تمرین استقلال، نوشته شده بود که فرشید سمیعی مدیرعامل و احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال در تمرین این تیم در کمپ حجازی حضور پیدا کرده اند، اما فقط تصویر شهریاری در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد! نکند این هم به صورت غیرمستقیم ناشی از یک نوع اعتراض و اختلاف است؟

۵۷۹۳