آخرین خبر از پرونده فساد در فوتبال ایران؛ یک نفر، سه بار دعوت کمیته اخلاق را نادیده گرفته است!

آخرین خبر از پرونده فساد در فوتبال ایران؛ یک نفر، سه بار دعوت کمیته اخلاق را نادیده گرفته است!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران در یکی از باشگاههای صنعتی علیرغم احضار به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، هنوز به این کمیته نرفته است.

به گزارش فوتبالی، پرونده فساد در فوتبال ایران همچنان در حال بررسی است. همزمان هم نهادهای نظارتی و هم قوه قضاییه در استان کرمان، پیگیری این پرونده هستند و هم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که این پرونده را با دقت پیگیری می کند.

همین ماجرا نشان می‌دهد که این پرونده همچنان زوایای بیشتری هم دارد که قطعا به زودی از آنها رونمایی خواهد شد. خبرهایی هم که به صورت متناوب از این پرونده منتشر می‌شود نشان‌‌دهنده ورود افراد تازه‌ای به ماجرا است.

البته پرونده در استان کرمان و شهرهای رفسنجان و سیرجان و خود کرمان در حال پیگیری است. آخرین تحولی که در این پرونده رخ داده است مربوط به سهیل مهدی است. رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ که یکی از متهمان این پرونده است و مدت زیادی هم هم در بازداشت بود اواخر هفته گذشته با تامین وثیقه‌ای که تعیین شده بود از زندان آزاد شده است و پس از خداداد افشاریان او هم به قید وثیقه آزاد شده است. تنها کسی که فعلا در بازداشت مانده، فریبرز محمودزاده رییس سابق رقابتهای لیگ یک است که هنوز در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد. البته به غیر از این مدیران، افراد دیگری هم که پایشان در این پرونده گیر است، به قید وثیقه آزاد هستند.

در هر حال کمیته اخلاق هم در نوبت‌های مختلف با احضار و دعوت از متهمان و مطلعان، پیگیری‌های خودش را انجام می‌دهد. این کمیته برخی اوقات خبر دعوت از افراد متهم یا مطلع را رسانه‌ای می‌کند و برخی اوقات هم با توجه به سیاستهایش این کار را انجام نمی‌دهد.

خبری که به فوتبالی در این باره رسیده این است که یکی از کسانی که نامش در پرونده یکی از باشگاه‌های استان کرمان مطرح شده است، تاکنون سه بار به کمیته اخلاق دعوت و احضار شده اما در این کمیته حاضر نشده است. البته مشخص نیست این فرد متهم است یا مطلع اما این که سه بار در کمیته اخلاق حاضر نشده است، در نوع خود عجیب است. باید دید کمیته اخلاق درباره این شخص چه تصمیمی خواهد گرفت.

1359