اختصاصی/ آخرین خبر از پرونده فساد در فوتبال ایران؛ فریبرز محمودزاده هم به قید وثیقه آزاد شد!

اختصاصی/ آخرین خبر از پرونده فساد در فوتبال ایران؛ فریبرز محمودزاده هم به قید وثیقه آزاد شد!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی دیگر از متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران در پرونده مس رفسنجان از بازداشت آزاد شده است.

به گزارش فوتبالی، پرونده فساد در فوتبال ایران بالاخص در باشگاه مس رفسنجان از اواخر سال گذشته باز شد و «فوتبالی» اولین رسانه‌ای بود که به زوایای این پرونده ورود و آن را افشا کرد.

بعد از آن بود که سایر رسانه‌ها هم وارد این پرونده شدند و کم کم ابعاد بیشتری از این فساد گسترده روشن شد و کار به باشگاههای دیگر استان کرمان مثل گل گهر و مس کرمان رسید.

بعد از مدتی که نهادهای نظارتی وارد این پرونده شدند تعدادی از مقامات رده بالای فوتبال هم رسیدند و به عنوان متهم احضار و پس از آن بازداشت شدند. پیش از این ماجرا مدیرعامل سابق و معاون سابق مس رفسنجان هم بازداشت شده بودند و آنها هم به قید وثیقه آزاد هستند.

خداداد افشاریان رییس سابق کمیته داوران، سهیل مهدی رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده رییس سابق کمیته مسابقات دسته اول و همچنین رییس سابق کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر جزو کسانی بودند که در رابطه با این پرونده احضار و سپس بازداشت شدند. چند فعال رسانه ای هم در این پرونده احضار شدند که کارشان به بازداشت نکشید و به قید وثیقه آزاد هستند. 

اوایل مرداد ماه بود که خداداد افشاریان با تامین وثیقه لازم آزاد شد. حدود 20 روز بعد هم سهیل مهدی با تامین قرار وثیقه‌ای که بازپرس برایش تعیین کرده بود آزاد شد.  در این بین تنها کسی که در بازداشت مانده بود فریبرز محمودزاده بود که فوتبالی خبردار شده او هم چند روزی است از بازداشت بیرون آمده است. نکته جالب این است که محمودزاده پس از آزادی به سازمان لیگ هم سر زده است تا پیگیر وضعیتش باشد که شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با او قطع همکاری کرده اند. ظاهرا با سهیل مهدی هم قطع همکاری شده است.

حالا او و بقیه کسانی که با تامین وثیقه از بازداشت بیرون آمده‌اند باید منتظر نظر بازپرس و صدور کیفرخواست هستند تا پرونده از دادسرا برای صدور رای به دادگاه برود. گفته شده تا ۲۰ شهریور کیفرخواست متهمان این پرونده صادر خواهد شد.

1359