بال راست تهاجمی؛ دست پر سرخابی‌ها نسبت به سپاهان و تراکتور

بال راست تهاجمی؛ دست پر سرخابی‌ها نسبت به سپاهان و تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد استقلال و پرسپولیس، دست پری نسبت به سپاهان و تراکتور در پست وینگر راست دارند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه بررسی پست به پست چهار مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر، به پست وینگر راست رسیده‌ایم. جایی که به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس مهره‌های بهتری نسبت به تراکتور و سپاهان در اختیار دارند.

پرسپولیس؛ بال راست با فاکتور تجربه بسته شده!

خوان گاریدو در این پست امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس را در اختیار دارد و البته قرمزها در نقل و انتقالات بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده را هم از سپاهان جذب کردند تا فاکتور تجربه در این پست از پرسپولیس به چشم بیاید. به جز این دو نفر، سعید صادقی هم دیگر گزینه گاریدو برای بازی در این پست است ضمن آنکه میلاد سورگی دیگر بازیکنی است که سرمربی اسپانیایی می‌تواند از وی در این پست بهره ببرد.

استقلال؛ دو بازیکن پرسرعت در اختیار

کادرفنی استقلال، برای این پست از تیم خود همانند فصل گذشته مهرداد محمدی را خواهد داشت. آبی‌ها البته سراغ محمدحسین اسلامی وینگر جوان فصل گذشته ذوب آهن هم رفتند و این بازیکن جوان در روزهای محرومیت محمدی می‌تواند گره‌گشای کار استقلال باشد. استقلال در این پست کوین یامگا را هم در اختیار دارد که البته بعید است خبری از یامگا در ترکیب استقلال، حداقل تا پایان نیم‌فصل و یا حتی پایان فصل باشد.

تراکتور و تعویض پست‌ها به دلیل حضور ترابی!

تراکتور در این پست میلوش دلتیچ را کنار گذاشت و از فصل گذشته فقط سجاد آشوری را در اختیار دارد اما باتوجه به حضور مهدی ترابی و علاقه وی به بازی در پست وینگر چپ، اسکوچیچ وینگرهای چپ فصل قبل تراکتور را به این پست انتقال داده و از امیرحسین حسین‌زاده به عنوان بال راست استفاده می‌کند. مهدی هاشم‌نژاد هم بازیکنی است که می‌تواند یار تعویضی برای هر دو وینگر تراکتور باشد. ضمن اینکه تی‌تی‌ها محمد قنبری را هم در این پست در اختیار دارند که وضعیت ادامه همکاری وی با قرمزهای شهر تبریز مشخص نیست.

سپاهان؛ فاتح دروازه شباب‌الاهلی در اختیار مورایس

سپاهان در این پست با از دست دادن فرشاد احمدزاده، سراغ جذاب پدیده فصل گذشته مس رفسنجان یعنی محمدمهدی محبی رفت و این بازیکن را به خدمت گرفت. بازیکنی که در بازی با شباب الاهلی هم گلزنی کرد و تنها خرید جدید طلایی پوشان بود که عملکرد پرانتقادی نداشت. مورایس در این پست علی کمالی جوان را هم در اختیار دارد و ممکن است از مهدی لیموچی و رضا شکاری که وینگر چپ هستند هم در این ناحیه از زمین بازی بگیرد.

1997