تمرینات انفرادی مرد سال فوتبال ایران؛ رامین باانگیزه‌تر از همیشه (عکس)

تمرینات انفرادی مرد سال فوتبال ایران؛ رامین باانگیزه‌تر از همیشه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان بعد از اینکه به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد با انگیزه بیشتری به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که در مراسم برترین‌های فوتبال ایران عنوان " مرد سال فوتبال ایران" را از آنِ خود کرد و برنده توپ طلای سازمان لیگ شد حالا انگیزه بیشتری هم پیدا کرده و سعی می‌کند درخشش دو سال اخیر خود در سپاهان را در استقلال هم تکرار کند و از انتخاب جنجالی که در نقل و انتقالات تابستانی داشت به نحو احسن دفاع کند.

رضاییان که در سال‌های اخیر به شدت در روزهای اوج خود به سر می‌برد و با استفاده از یک سبک زندگی سالم و کاملا حرفه‌ای توانسته در چهارمین دهه زندگی خود همچنان در اوج آمادگی قرار داشته باشد از این هفته باید با پیراهن استقلال تجربه جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کند و البته به این موضوع هم واقف است که انتظارات از او بسیار بالاست و جدا از استقلالی‌ها، زیر ذره‌بین هواداران پرسپولیس هم قرار دارد که به خاطر انتخاب استقلال حسابی از او ناراحت و عصبانی هستند.

رضاییان تاکنون خیلی خوب خودش را از فضای حاشیه‌ایِ این روزها دور کرده است و واکنش تندی نسبت به انتقادهایی که خواه ناخواه به سمتش روانه می‌شود نداشته و همین می‌تواند نوید تکرار روزهای درخشان او با پیراهن آبی را به هواداران استقلال بدهد. 

گویا رامین بلافاصله بعد از اتمام مراسم برترین‌های فوتبال ایران به کمپ مرحوم حجازی رفته و تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده است. اقدامی که نشان می‌دهد مرد سال فوتبال ایران تا چه اندازه روی هدف خود مصمم است و برای تحقق آن سخت تلاش می‌کند. 

9098