حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال ایران؛ مدیران سرخابی‌ها گلایه های زیادی داشتند!

حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال ایران؛ مدیران سرخابی‌ها گلایه های زیادی داشتند!

پایگاه خبری فوتبالی- نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مراسم برترین‌های فوتبال ایران جملات گلایه‌آمیزی را مطرح کردند.

به گزارش فوتبالی، مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصلی که گذشت ساعتی پیش در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. در این مراسم علاوه بر نفرات برتر و کاندیداها، مسئولان و مدیران برخی از باشگاه‌ها هم حضور داشتند.

خبرنگاران میدانی هم از این فرصت استفاده کردند و تا توانستند با مدیران و مسئولان به مصاحبه پرداختند و سوال‌های‌شان را مطرح کردند. 

در این بین جذاب‌ترین سوژه‌ها طبیعتا مدیران دو باشگاه پرطرفدار تهرانی یعنی پرسپولیس و استقلال بودند. رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در این مراسم غایب بود و گفته شده به کربلا رفته است و البته به جای او پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به برج میلاد رفته بود اما فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال که خبر داشت دو بازیکن تیمش یعنی سید حسین حسینی و رامین رضاییان قرار است جایزه بگیرند به این مراسم رفته بود.

در پایان مراسم خبرنگاران به سراغ این دو نفر رفتند اما آنها تمایل چندانی به مصاحبه کردن نداشتند و پس از چند جمله کوتاه از سالن برگزاری مراسم خارج شدند. اما همین جملات کوتاه آنها هم جنجالی شد و در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد.

سمیعی مدیر عامل استقلال درباره مراسم گفت: "به رضاییان تبریک می‌گویم و مطمئنم که امسال بهتر از هر سال خواهد بود. این فرصتی بود برای دلجویی از استقلال بابت اشتباهی که دقایق آخر فصل گذشته رخ داد اما این فرصت از دست رفت!" البته مشخص نیست سمیعی چه توقعی داشته و اینکه چرا باید استقلالی که قهرمان لیگ برتر نشده، بهترین تیم شود؟ یا سرمربی تیمی که سه جام لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام را از دست داده، بهترین سرمربی فصل شود؟

اشاره سمیعی به اتفاقی بود که در هفته پایانی لیگ بیست و سوم افتاد و پرسپولیس با گلی که به تایید اغلب کارشناسان آفساید بود مقابل مس رفسنجان به برتری رسید و با همین گل قهرمان لیگ برتر شد. استقلال هم که امید داشت با توقف پرسپولیس مقابل مس رفسنجان قهرمان شود با این اتفاق نایب قهرمان شد.

اما خبرنگاران وقتی با پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روبرو شدند به او خبر دادند که سمیعی چه گفته است. حدادی هم بلافاصله پاسخ داد: «اگر قرار به دلجویی از استقلال باشد، باید دلجویی بیشتری از پرسپولیس بابت اشتباهات کل فصل شود. عنوان بهترین بازیکن لیگ هم باید به پرسپولیس می‌رسید و اورونوف یا گولسیانی این جایزه را می‌گرفتند.»

البته برخی استقلالی‌ها معتقد بودند که عنوان بهترین سرمربی هم که به اوسمار ویرا سرمربی سابق پرسپولیس بود باید به جواد نکونام می‌رسید که در کل عنوان بهترین مربی به سرمربی تیمی می رسد که قهرمان می شود . این بحث و جدل‌ها بین هواداران دو تیم به فضای مجازی هم کشیده شده است و باعث شده آنها سوژه‌های تازه‌ای برای کری خواندن پیدا کنند.

1359