شیاطین سرخ و ثبت رکورد بازنده بودن در سوپرجام انگلیس

شیاطین سرخ و ثبت رکورد بازنده بودن در سوپرجام انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - هیچ تیمی به اندازه منچستر یونایتد در رقابت های سوپرجام انگلیس بازنده نبوده است و تیم اریک تن هاگ حالا یک رکورد منفی به ثبت رسانده است.

به گزارش فوتبالی ، در دیدار کامیونیتی شیلد یا همان فینال سوپرجام انگلیس، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. پس از آن ضربات پنالتی شروع شدند و سیتیزن ها در پنالتی ها موفق شدند با نتیجه هفت بر شش شیاطین سرخ را شکست بدهند و جام قهرمانی را به دست بیاورند.

این برای دهمین بار بود که منچستر یونایتد در سوپرجام انگلیس یا همان کامیونیتی شیلد شکست می خورد و دستش از جام کوتاه می ماند. هیچ تیمی به اندازه منچستر یونایتد در سوپرجام انگلیس بازنده نبوده است و حالا به نوعی تیم اریک تن هاگ رکورد بازنده بودن را از خودش در این رقابت ها بر جای گذاشته است.

باید دید که اوضاع برای منچستر یونایتد در فصل پیش رو به چه شکل پیش می رود. منچستر یونایتد از سال 2013 به بعد دیگر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه نکرده است و رویای بزرگ تن هاگ این است که منچستر یونایتد را به قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس برساند.

1470