تساوی شاگردان انریکه مقابل تیم آلمانی با گلزنی راموس

تساوی شاگردان انریکه مقابل تیم آلمانی با گلزنی راموس

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه پیش فصل در رده باشگاهی، پاری سن ژرمن و آربی لایپزیش به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، عملکرد لوییز انریکه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن در فصل پیش رو زیر نظر خواهد بود چرا که حالا با رفتن کیلیان امباپه از پی اس جی، چالش های جدیدی پیش روی پاریسی ها وجود خواهد داشت و باید دید که آن ها از پس این چالش ها بر می آیند یا خیر. فعلا در یک بازی دوستانه مقابل تیم آلمانی لایپزیش، پی اس جی از شکست فرار کرد.

لایپزیش هم به تازگی یکی از بازیکنان خوب خود را از دست داده است. در حقیقت این تیم آلمانی، دنی اولمو را به بارسلونا فروخته است و حالا اولمو کار خود را در جمع آبی و اناری پوشان ادامه می دهد و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

در بازی دوستانه لایپزیش مقابل پاری سن ژرمن، در دقیقه 13 بازی بود که لوئیس اوپندا موفق شد برای آربی لایپزیش گلزنی کند. تیم آلمانی به دنبال پیروزی در این بازی بود تا این که در نهایت در دقیقه 70 بازی، گونچالو راموس برای پی اس جی گلزنی کرد و بازی یک بر یک مساوی شد و در نهایت با همین نتیجه هم به پایان رسید.

1471