منچسترسیتی با غلبه بر شیاطین سرخ فاتح سوپرجام انگلیس شد

منچسترسیتی با غلبه بر شیاطین سرخ فاتح سوپرجام انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال سوپرجام انگلیس یا همان کامیونیتی شیلد، منچسترسیتی و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سیتیزن ها موفق شدند در ضربات پنالتی پایان بازی منچستر یونایتد را شکست بدهند و جام قهرمانی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر یونایتد به عنوان قهرمان فصل قبل جام حذفی انگلیس در این رقابت حضور داشت و منچستر سیتی از سوی دیگر به عنوان قهرمان فصل قبل رقابت های لیگ برتر انگلیس در این بازی حاضر شده بود و در نهایت موفق شد قهرمان سوپرجام انگلیس شود.

این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی پایان بازی، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه هفت بر شش منچستر یونایتد را شکست بدهد و به پیروزی برسد. جانی ایوانز بازیکنی بود که پنالتی منچستر یونایتد را خراب کرد و موجب شد تا با گل شدن پنالتی آکانجی، منچستر سیتی به قهرمانی برسد.

در طول بازی، در دقیقه 82 بود که آلخاندرو گارناچو روی پاس برونو فرناندز برای منچستر یونایتد گلزنی کرد. برناردو سیلوا در دقیقه 89 بازی روی پاس اسکار باب برای سیتیزن ها گلزنی کرد و بازی یک بر یک مساوی تمام شد و به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت منچسترسیتی به پیروزی رسید.

تماشای گل منچسترسیتی

تماشای گل منچستر یونایتد

1471