اوضاع پیچیده پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن؛ شک و تردید در مورد اورونوف!

اوضاع پیچیده پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن؛ شک و تردید در مورد اورونوف!

پایگاه خبری فوتبالی- خوان کارلوس گاریدو در مورد ترکیب پرسپولیس آزمون و خطا کرده است و در روز پنج شنبه خروجی قطعی آن مشخص می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران پرسپولیس پس از اینکه اوسمار ویرا اعلام کرد قرارداد خود با این تیم را تمدید نمی‌کند، سراغ خوان کارلوس گاریدو رفتند و با این سرمربی اسپانیایی به توافق رسیدند. گاریدو با پرسپولیسی تکه و پاره مواجه شد که بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، عبدالکریم حسن و علی نعمتی را از دست داده است. گاریدو کار سختی برای هماهنگی با بازیکنان داشت و البته طبق شنیده‌ها به نتایج خوبی رسیده است.

پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ برتر باید برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد و علامت سوال بزرگی در سمت چپ ترکیب این تیم وجود دارد و آن هم وضعیت اوستون اورونوف است. اورونوف در المپیک پاریس با تیم ملی ازبکستان دچار مصدومیت خفیفی شد اما در بازی‌های دوستانه پرسپولیس به میدان رفت. طبق شنیده‌ها، اوستون در دیدار با جی.کی آکادمی غنا دچار کشیدگی عضلات شده و وضعیت او برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص نیست.

اگر اوستون اورونوف به هفته اول نرسد، باتوجه به مصدومیت امید عالیشاه، یاسین سلمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا می‌کند. سلمانی فصل گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و اکنون این شانس را دارد تا بازگشتی شکوهمندانه به میادین داشته باشد. علامت سوال بزرگ دیگر زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس است.

 طبق شنیده‌ها مرتضی پورعلی‌گنجی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی گاریدو دارد و اولویت این سرمربی اسپانیایی گولسیانی است. شرایط گولسیانی اما مانند اورونوف مشخص نیست و فرشاد فرجی در این بین بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به مهره فیکس در مصاف با گاندوها دارد. باید دید درنهایت خوان کارلوس گاریدو از کدام بازیکنان برای تقابل با ذوب‌آهن استفاده می‌کند و آیا قرمزها می‌توانند گام اول را محکم بردارند یا نه.

5793