مصدومیت‌های سریالی در پرسپولیس؛ از اورونوف تا کنعانی‌زادگان!

مصدومیت‌های سریالی در پرسپولیس؛ از اورونوف تا کنعانی‌زادگان!

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت‌های سریالی بازیکنان پرسپولیس تمامی ندارد و در دیدار با چادرملو شاهد پرده جدیدی از آن بودیم.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گاریدو که در دیدار با چادرملو اردکان مشخصاً از فرم خوب هفته‌های اخیر خود فاصله گرفته بودند، مجدداً درگیر موضوع تکراری مصدومیت‌های سریالی شدند و سروش رفیعی پس از برخورد شدید با بازیکن حریف، جای خودش را به سعید مهری داد.

سروش تنها تلفات بازی در چمن تختی برای پرسپولیس نبود و در حین تمرینات و گرم‌کردن بازیکنان پیش از شروع بازی، اوستون اورونوفِ مهم و تاثیرگذار که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، مجدداً دچار آسیب‌دیدگی شد و بازی امروز را از دست داد و هنوز معلوم نیست تا چه زمانی قرار است دور از میادین باشد.

کادر فنی قرمزها، در مقاطع مختلف فصل جاری، به دلیل آسیب‌دیدگی، مهره‌های کلیدی خود را در دسترس نداشتند و باید فکری به حال بحران مصدومیت‌های بازیکنانشان کنند.

پرسپولیس در بازه‌های مختلف زمانی، عملود، پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان، اورونوف و حالا رفیعی را از دست داده است!

علت این مصدومیت‌ها می‌تواند بدنسازی ضعیف در پیش‌فصل و‌ یا تمرینات پرفشار سرمربی اسپانیایی باشد که هنوز بازیکنان قرمزپوش تهران با آن هم‌سو نشدند و یا حتی چمن‌های نامطلوب ورزشگاه‌های کشور باشد، و این مورد از بقیه محتمل‌تر است و نه‌تنها کیفیت بازیکنان را پایین آورده بلکه سلامتی آن‌ها را هم تحت الشعاع قرار داده است.

۵۷۹۳