جنگنده‌ترین‌ پست مدعیان لیگ؛ آقایان ترمیناتور!

جنگنده‌ترین‌ پست مدعیان لیگ؛ آقایان ترمیناتور!

پایگاه خبری فوتبالی - چهار تیم مدعی لیگ برتر چهار هافبک دفاعی قلدر و جنگنده را در اختیار خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، در ادامه بررسی پستهای مختلف تیم های مدعی لیگ برتر، پس از گذر از پست دروازه‌بانی و مدافعین، به اولین پست از خط هافبک رسیده‌ایم؛ جایی که سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس بازیکنان کاملا باتجربه و سرشناسی را در اختیار دارند و تراکتور یک بازیکن خارجی جدید جذب کرده است.

استقلال، کاپیتان چشمی و آرامش!

جواد نکونام که تیمش با ترافیک بازیکنان در پست های مختلف رو به روست، در این پست روزبه چشمی هافبک باتجربه خود را در اختیار دارد. چشمی ۳۱ ساله در کنار دیدیه اندونگ و زبیر نیک‌نفس سه بازیکن شناخته‌شده لیگ برتر هستند که دو نفر از آنها، فصل آتی جلوی مدافعان تیمشان بازی خواهند کرد و به نظر نمی‌رسد با حضور کاپیتان دوم آبی‌پوشان و اندونگ، نکونام مشکل زیادی در این قسمت از زمین داشته باشد. 

پرسپولیس؛ همان قبلی‌ها در اختیار گاریدو

پرسپولیس در این پست تغییر چندانی نداشته و مسعود ریگی ۳۳ ساله و سینا اسدبیگی ۲۷ ساله را در اختیار دارد. دو بازیکنی که باعث شده پرسپولیس در این پست تغییراتی نداشته باشد و البته سمیر حبوباتی ۱۸ ساله تنها ورودی قرمزها در این پست است که باید به دنبال کسب تجربه باشد.

تراکتور و خوشبختی به یکباره پس از جدایی صفا!

پست هافبک دفاعی یکی از پاشنه آشیل‌های تراکتور برای فصل گذشته بود. تی‌تی‌ها در این پست فقط صفا هادی عراقی را در اختیار داشتند که ترجیح دادند قرارداد وی را تمدید نکنند. قرمزهادر ادامه سراغ جذب دو بازیکن رفتند، یکی داخلی و یکی خارجی. بازیکن خارجی ایگور پوستونسکی هافبک هموطن دراگان اسکوچیچ است و از وی تعریف زیادی شنیده می‌شود و بازیکن ایرانی خریداری شده هم، پویا پورعلی است تا تراکتور ضعف فصل گذشته خود را پوشش داده باشد. پرشورها در این پست بهزاد سلامی را هم دارند که جزو سهمیه‌های زیر ۲۵ سال این تیم خواهد بود.

سپاهان؛ مورایس، دابو و کریمی را دارد و بس!

سپاهان در این پست حساس برایان دابو و محمد کریمی را در اختیار دارد. کریمی علیرغم داشتن پیشنهاد از استقلال، ترجیح داد در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد. هافبک ۳۲ ساله اهل بورکینافاسو که تنها خارجی موفق سپاهان در دوران سرمربیگری مورایس بوده و این فصل هم در اصفهان بازی خواهد کرد. جانشین دابو و کریمی، اما یک بازیکن جوان به نام ارشیا سرشوق ۲۱ ساله است.

1997