خطر تشدید مصدومیت برای اورونوف؛ ستاره ازبک افتتاحیه لیگ را از دست می‌دهد؟

خطر تشدید مصدومیت برای اورونوف؛ ستاره ازبک افتتاحیه لیگ را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که تنها 6 روز تا اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم باقی مانده است خبر مصدومیت اوستون اورونوف هواداران این تیم را نگران کرد.

به گزارش فوتبالی، اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که همراه با تیم امید ازبکستان در مسابقات المپیک 2024 پاریس شرکت کرده بود با تیمش در مرحله گروهی نتایج خوبی نگرفت و ازبک‌ها خیلی زود حذف شد.

این خبر برای پرسپولیسی‌ها خبر خوبی بود چرا که اورونوف زودتر به تمرینات پرسپولیس برمی‌گشت. اما نکته این بود که در جریان آخرین بازی ازبک‌ها در المپیک مقابل دومینیکن خبر رسید اورونوف مصدوم شده و از زمین بیرون رفته است. 

اما ظاهرا این خبر درست نبود. چرا که اورونوف به اردوی پرسپولیس در ترکیه رفت و بدون هیچ مشکلی همراه با سایرین تمرین کرد و حتی در بازی تدارکاتی دوم پرسپولیس بازی کرد و پاس گل هم داد.

اما او در آخرین روزهای اردوی پرسپولیس مصدوم شد و به همین دلیل در آخرین بازی تدارکاتی این تیم که روز قبل مقابل آهال ترکمستان برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس تمام شد نتوانست به میدان برود.

هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست اما به نظر می‌رسد اورونوف از ناحیه عضله پشت پا (همسترینگ) مصدوم شده است و حداقل به 10 روز استراحت نیاز دارد تا مصدومیتش شدیدتر نشود. البته ظاهرا معاینات اولیه نشان داده است که این کشیدگی شدید نیست و از نوع خفیف است. به همین دلیل اورونوف نیاز به استراحت دارد و روز یکشنبه یا دوشنبه و با معاینه دوباره کادر پزشکی مدت زمان دوری او از تمرینات مشخص خواهد شد.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «مصدومیت همسترینگ یا کشیدگی عضلات در بهترین شرایط نیاز به یک هفته تا ۱۰ روز استراحت کامل دارد و کمتر از آن می‌تواند با شدیدتر شدن کشیدگی همراه شده و باعث دوری طولانی مدت از مسابقات شودبا توجه به این که مصدومیت اورنوف نیز از همین نوع است، در حالت طبیعی نمی‌تواند مقابل ذوب آهن به میدان برود و باید استراحت کند. مگر این که با تشخیص کادرفنی راهی میدان شود که همین موضوع می‌تواند به شدیدتر شدن این آسیب دیدگی انجامیده و باعث شود تا او ماه‌ها دور از میدان باشد.»

1359