چرا مهدی گودرزی استقلالی نشد؛ اختلاف بر سر نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه!

چرا مهدی گودرزی استقلالی نشد؛ اختلاف بر سر نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه!

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شد مهدی گودرزی بر سر مبلغ پیشنهادش خودش با استقلال به توافق نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، اوایل مرداد خبر حضور مهدی گودرزی در باشگاه استقلال توجه رسانه‌ها و هواداران استقلال را به خودش جلب کرد. گودرزی در حالی با استقلال وارد مذاکره شد که با تیم هوادار قرارداد داشت و دارد. او در فصل گذشته در 11 بازی به عنوان بازیکن ثابت و در 9 دیدار به عنوان بازیکن ذخیره برای هوادار بازی کرد که حاصل حضورش دو گل بود.

پس از مدتی این بازیکن از باشگاه استقلال خارج شد و به نظر می‌رسید که توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است. مدیر برنامه‌های گودرزی هم دقایقی بعد به خبرنگاران خبر داد که مذاکراتش با مدیران باشگاه استقلال به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی بی‌نتیجه مانده است.

از گوشه و کنار خبر رسید که اختلاف دو طرف بر سر مبلغ قرارداد بوده است. در واقع پیشنهاد مالی گودرزی و مدیربرنامه‌اش از استقلال بسیار بیشتر از چیزی بوده که استقلالی‌‌ها انتظار داشته‌اند و به همین دلیل مذاکرات بدون توافق به پایان رسیده است.

اما امروز این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی جزییات بیشتری از مذاکره با باشگاه استقلال را مطرح کرد. گودرزی امروز در هتل المپیک به خبرنگار فوتبالی گفت: «با استقلال بر سر مبلغ قرارداد به توافق رسیدیم. اما در آخرین مذاکره فرشید هاشم سمیعی مدیر عامل استقلال گفت که قادر است مبلغ رضایت‌نامه را به صورت قسطی پرداخت کند. اما باشگاه هوادار خواستار دریافت نقدی مبلغ رضایتنامه بوده است و به همین دلیل توافق به هم خورد.» 

گودرزی از بازیکنان آکادمی باشگاه سایپا است. او پس از سقوط سایپا به دسته اول، به ذوب آهن پیوست و فصل گذشته را هم در هوادار گذراند. این بازیکن که در دو پست هافبک دفاعی و بازیساز بازی می‌کند 20 سال سن دارد.

1359