نه ترابی، نه آلوز؛ ستاره تراکتور چهره آشنای دیگری است!

نه ترابی، نه آلوز؛ ستاره تراکتور چهره آشنای دیگری است!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسبق استقلال درخشش قابل توجهی در تمرینات پیش فصل تراکتور داشته است.

به گزارش فوتبالی، اردوی پیش فصل تراکتور در پایتخت کشور ترکیه به اتمام رسید و تی‌تی‌ها امروز به تبریز برمی‌گردد تا پس از یک روز استراحت، تمریناتشان را از نوزدهم مرداد ماه از سر بگیرند.

شاگردان اسکوچیچ در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی با دو تیم گمنام برگزار کردند و در تبریز هم دو بازی دوستانه داشتند تا آماده آغاز لیگ برتر شوند و برای بازی هفته اول در رفسنجان برابر مس آمادگی لازم را داشته باشند.

اما ستاره درخشان تراکتور در تمرینات پیش فصل یک ستاره نام آشناست؛ وینگر سابق تیم قهرمان فرهاد مجیدی که با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات تی‌تی‌ها شرکت کرده و نشان داده توپ پری برای آغاز لیگ برتر دارد.

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن نام آشنای تراکتور که با حضور دراگان اسکوچیچ و در دومین فصل حضورش در تبریز به دنبال درخشش بیشتر است و بازی های تدارکاتی قرمزها گویای این موضوع است.

حسین‌زاده در بازی دوستانه دیروز تیمش هت تریک کرد و سه گل تیمش را وارد دروازه حریف ترکیه‌ای کرد تا مورد تمجید ویژه دراگان قرار بگیرد.

حسین‌زاده در بازی های تدارکاتی پیشین هم پرفروغ نشان داده بود و باید منتظر ماند و دید عملکرد این وینگر ۲۴ ساله در آغاز لیگ برتر چگونه خواهد بود.

1997