عصبانیت سمیعی از یک خبرنگار در روز خبرنگار به دلیل پرسش در ماجرای بوسنیایی‌های استقلال؛ شما بازپرس نیستی ها!

عصبانیت سمیعی از یک خبرنگار در روز خبرنگار به دلیل پرسش در ماجرای بوسنیایی‌های استقلال؛ شما بازپرس نیستی ها!

پایگاه خبری فوتبالی- سوال یکی از خبرنگاران از مدیر عامل استقلال درباره جذب بازیکنان بوسنیایی باعث عصبانیت سمیعی از این خبرنگار در روز خبرنگار شد.

به گزارش فوتبالی، دیروز یکی دیگر از جلسات کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها برگزار شد. در این جلسه مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حضور داشتند و می‌خواستند تکلیف ورزشگاه خانگی خودشان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را بدانند.

در پایان جلسه خبرنگاران فرصت را مناسب دیدند و با مدیران عامل دو باشگاه صحبت کردند. فرشید هاشم سمیعی، مدیر عامل باشگاه استقلال که این روزها چندان مصاحبه نمی‌کند هم چند دقیقه‌ای مقابل خبرنگاران قرار گرفت. 

در روزهای اخیر باشگاه استقلال درگیر حاشیه‌های متعددی شده است و یکی از این حاشیه‌ها مربوط به دو بازیکن بوسنیایی است که استقلال در اولین روزهای فصل نقل و انتقالات و بدون اطلاع کادر فنی آنها را جذب کرد. حالا این مساله تبدیل به یک معضل شده است. چرا که جواد نکونام با بی‌میلی پذیرفته آلمدین زیلیکیچ در تیم بماند اما ودران کیوسفسکی را نمی‌خواهد!

این مساله یکی از سوالات مهم خبرنگاران از سمیعی بود. اما امروز 17 مرداد که مصادف با روز خبرنگار است پرسش در این باره باعث درگیری لفظی سمیعی با خبرنگاران شد که اصلا اتفاق جالبی نبود.

ماجرا از وقتی شروع شد که یکی از خبرنگاران در مورد پنهان‌کاری استقلال از 2 خرید بوسنیایی پرسید که سمیعی به این شکل به آن پاسخ داد: «ما چه چیزی را پنهان کردیم؟ از روز اول گفتیم با دو بازیکن بوسنیایی قرارداد بستیم.»

 خبرنگار گفت: «منظور من رسانه‌ای شدن خبر عقد قرارداد است.» سمیعی در پاسخ گفت: «در روز علاوه بر پیج‌هایی که اخبار فیک منتشر برخی رسانه‌ها هم همین طور اخبار کذب منتشر می‌کنند. ما در قبال هوادار خاضع هستیم اما از رسانه‌ها خواهش می کنیم تا از صحت خبری مطمئن نشدند آن را منتشر نکنند. در مورد همین بازیکن خارجی کاکوتا و اندونگ کلی اخبار کذب منتشر شد.»

در این هنگام اغلب خبرنگاران در مقام دفاع از خودشان برآمدند و گفتند که سمیعی دارد به آنها اتهام می‌زند. اما سمیعی رو به خبرنگاری کرد که در ابتدای مصاحبه درباره بوسنیایی‌ها سوال کرده بود و گفت: «من اتهام نمی‌زنم، شما که بازپرس نیستید. لحن حرف زدنت را یاد بگیر که چطور با مدیرعامل صحبت کنید!»

در این ماجرا به نظر می‌رسید حق با خبرنگاران باشد و البته لحن آنها هم چندان بد به نظر نمی‌رسید اما سمیعی در روز خبرنگار برخورد مناسبی نداشت و باعث فضای مصاحبه متشنج شود. در نهایت هم جواب روشن و قانع‌کننده‌ای درباره ماجرای جذب دو بازیکن بوسنیایی نداد.

1359