آرسنال به این دلیل قهرمان لیگ برتر انگلیس نمی‌شود

آرسنال به این دلیل قهرمان لیگ برتر انگلیس نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس اسطوره فرانسوی معتقد است اگر آرسنال مهاجمی نخرد که بتواند 20 گل در یک فصل به ثمر برساند، بازهم در کورس قهرمانی به منچسترسیتی می بازد.

به گزارش فوتبالی، در دو فصل گذشته، آرسنال جدی ترین رقیب منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس بوده که البته در هر دو فصل قافیه را باخته. حالا ویلیام گالاس مدافع سابق توپچی ها امیدوار است در فصل 2024-25، شاگردان میکل آرتتا قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند، اما برای رسیدن به این هدف، باید یک مهاجم گلزن به خدمت بگیرند، در غیر این صورت نمی توانند با امثال کای هاورتز و ژسوس به موفقیت برسند.

به نقل از سایت گل، ملی پوش سابق فرانسوی گفت: "من قبل تر پیشبینی کرده ام که آرسنال قهرمان می شود، اما آن ها هنوز به یک مهاجم در سطح کلاس جهانی نیاز دارند که بتواند 20 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. آن ها بدون داشتن چنین مهاجمی نزدیک به قهرمانی در لیگ برتر بودند، اما در نهایت منچسترسیتی قهرمان شد، چون مهاجمی مثل ارلینگ هالند داشتند. شما باید بازیکنی مثل هالند داشته باشید. گابریل ژسوس مصدومیت های زیادی دارد و هیچ وقت ثبات ندارد. همچنین به نظرم کای هاورتز کافی نیست. او گل های زیادی زده، اما اکثر آن ها پنالتی بوده است. آن ها باید مهاجم بخرند."

4416