نکونام خطاب به ایمان عالمی: انتخاب اول و دوم و سوم من برای سرپرستی شما هستی اما باشگاه باید اعلام کند!

نکونام خطاب به ایمان عالمی: انتخاب اول و دوم و سوم من برای سرپرستی شما هستی اما باشگاه باید اعلام کند!

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف سرپرست استقلال برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، نصرالله خواجه‌گیری آخرین نفری بوده که به عنوان سرپرست، کنار جواد نکونام روی نیمکت استقلال نشسته و البته او پس از برکناری شبانه علی خطیر از مدیرعاملی توسط فرشید هاشم سمیعی، افضلی و حیدرزاده دیگر اعضای وقت هیات مدیره، او هم از استقلال رفت و تا این لحظه هنوز معلوم نیست که چه کسی کارهای سرپرستی استقلال را انجام خواهد داد.

گزینه اصلی جواد نکونام و فرشید سمیعی، آتیلا حجازی بود اما مجوز فعالیت او در استقلال صادر نشد و طول کشیدن این ماجرا، گلایه فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی را از سمیعی و نکونام به دنبال داشت.

بعد از آتیلا حجازی، نام گزینه‌های مختلفی نظیر فراز فاطمی مطرح شد اما او هم پس از بررسی و فکر کردن به باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و سپس نام ایمان عالمی شنیده شد و در نهایت او آخرین نفری بود که گفته شد قرار است روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. کار به جایی رسید که گفته شد حضور او در استقلال قطعی شده و قرار است از او در تمرین استقلال رونمایی شود اما این اتفاق هنوز هم رخ نداد تا باز هم خبری از سرپرست جدید آبی‌ها نباشد.

طبق شنیده‌های فوتبالی، جواد نکونام در حاشیه مراسم مادر شاهرخ و شاهین بیانی، با ایمان عالمی که او هم به این مراسم رفته بود، دیدار کرده بود و به او گفته که عالمی گزینه اول و دوم و سوم سرمربی استقلال است اما همه چیز دست باشگاه است و نمی‌داند چرا باشگاه ایمان عالمی را اعلام نمی‌کند.

سوال اینجاست که به چه دلیل، باشگاه استقلال هنوز برای ایمان عالمی حکمی نزده است. همه منتظر هستند که در نهایت تکلیف سرپرست استقلال چه خواهد شد. فعلا که نکونام، توپ را در این زمینه به میدان مدیران استقلال انداخته است.

1984