کاکوتا آماده حضور در ایران؛ بمب استقلال منفجر می‌شود!؟

کاکوتا آماده حضور در ایران؛ بمب استقلال منفجر می‌شود!؟

پایگاه خبری فوتبالی- گائل کاکوتا به‌زودی راهی ایران می‌شود و در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات سعی در جذب کاکوتا دارد و می خواهد این بازیکن را به هر ترتیبی که شده جذب کند.

 ظاهرا کاکوتا ابتدا تست‌های پزشکی را در ترکیه پشت سر گذاشت اما ایفمارک به‌دلیل معتبر نبودن این تست‌ها، کاکوتا را قبول نکرد و برای همین رونمایی از این بازیکن به تاخیر افتاد. مدیران استقلال قصد داشتند در همان اردوی ترکیه از ستاره خود رونمایی کنند اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

کاکوتا سبقه بسیار خوبی دارد و حتی ادن هازارد هم سالها پیش و در مقطعی از او تعریف کرده است. 

فرشید هاشم سمیعی مدیرعامل فعلی استقلال هم امروز خبر خوبی به هواداران استقلال داد و گفت:" مشکل خاصی برای همکاری استقلال با این بازیکن وجود ندارد. زمانی که کاکوتا معرفی شد، همزمان چند گزینه دیگر را بررسی می‌کردند و زمانی که به انتخاب نهایی رسید، قرار شد به ایران بیاید و در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کند، اما چون عقب بودیم در ترکیه حضور یافت و برای تست‌های پزشکی با ایفمارک به مشکل خوردیم. کاکوتا دوباره به فرانسه رفت و الان آماده حضور در ایران است."

حالا باید منتظر ماند و دید که این بازیکن که رزومه قابل توجهی دارد، چه زمانی وارد ایران خواهد شد تا با پیراهن استقلال عکس یادگاری بگیرد. البته اول باید تستهای ایفمارک را پشت سر بگذارد.

5793