گواردیولا به دنبال ترکاندن بمب تابستانی: سه گزینه برای خط حمله منچسترسیتی

گواردیولا به دنبال ترکاندن بمب تابستانی: سه گزینه برای خط حمله منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله کمتر از چهار هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که منچسترسیتی به شکل جنون آمیزی وارد بازار شده است.

به گزارش وفتبالی، تیم گواردیولا در این تابستان تا کنون کم هزینه بوده است. تنها خرید آنها، ساوینیو بوده است که برای خریدنش از باشگا زیرمجموعه خود یعنی تروا مبلغ 25 میلیون یورو پرداختند و به جز آن، خرید دیگری نداشتند. 

منچسترسیتی به زودی خولیان آلوارز را به اتلتیکو می فروشد و می خواهد از پول فروش او برای تقویت خط حمله اش استفاده کند. این باشگاه بر اساس شرایط خوب مالی و برای رسیدن به اهدافش به دنبال خرید در بازار است. 

اهداف منچسترسیتی نیز مشخص است. گزینه اصلی انها ابرچی ازه، مهاجم کریستال پالاس است که فصل گذشته یازده گل در لیگ انگلیس زد و در یورو نیز حضور پیدا کرد. پالاس برای فروش او 70 میلیون یورو می خواهد و تا 2027 قرارداد دارد.

سیتی به جز ازه به گزینه های دیگری هم فکر می کند. رودریگو گوئس از رئال مادرید و خویچا کواراتسخلیا از ناپلوی دو گزینه آنها هستند. در مورد بازیکن برزیلی همه چیز به نظر خود بازیکن بستگی دارد. حضور امباپه شاید رودریگو را متقاعد که از رئال مادرید جدا شود.  در مورد بازیکن گرجستانی نیز ناپولی بیش از 100 میلیون یورو طلب کرده است. 

4125