انتقادات عجیب از الکسیس گوئندوز؛ تخریب جانشین بیرانوند شروع شد؟

انتقادات عجیب از الکسیس گوئندوز؛ تخریب جانشین بیرانوند شروع شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی پرحاشیه پرسپولیس برابر یک تیم ناشناخته با برتری پنج بر دو باعث نشده تا آرامش بر فضای این تیم حاکم شود. چرا که دروازه الکسیس گوندوز الجزایری دو بار باز شد!

به گزارش فوتبالی- قرمزهای تهران جهت آمادگی هرچه بهتر برای شرکت در لیگ بیست‌وچهارم، اکنون در ترکیه حضور دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

علیرضا بیرانوند پس از لیگ بیست‌وسوم، تصمیم گرفت به الحاقیه قرارداد خود استناد کند و برای همین با پرسپولیس فسخ کرد. رضا درویش اعتقاد دارد اقدام بیرانوند غیر قانونی بوده و باید جریمه شود اما بیرو می‌گوید مطابق قانون عمل کرده است.

به هر روی مدیریت پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند، جستجو خود برای یافتن جانشین او را آغاز کرد و درنهایت با الکسیس گوندوز الجزایری به توافق رسید. الکسیس دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی پرسپولیس اضافه شد و تنها یک بازی دوستانه انجام داده است، بازی دوستانه‌ای که بیشتر از متن، برای پرسپولیس حاشیه داشت.

دو روز پیش قرار بود قرمزهای تهران، برابر بیکوز اسپور ترکیه به میدان بروند اما طی یک اتفاق عجیب برابر یک آکادمی ناشناخته قرار گرفتند و با نتیجه پنج بر دو پیروز شدند. این آکادمی که گفته شد متعلق به کشور غنا است و در ترکیه شعبه دارد و البته جای دیگر هم خبر آمد که فرزندان آفریقایی های پناهنده یا مهاجر به ترکیه و استانبول، به این مدرسه فوتبال می روند و منتخب این مدرسه فوتبال، مقابل پرسپولیس قرار گرفت و همین ماجرا باعث شد تا یک گاف بزرگ داده شود و نام حریف تدارکاتی پرسپولیس، به دروغ در رسانه های رسمی باشگاه، نام دیگری عنوان شود و در نهایت باشگاه مجبور به عذرخواهی و ابراز تاسف شد.

به هر روی گوندوز برابر یک تیم ناشناخته دو گل دریافت کرد تا انتقادات از او آغاز شود. انتقاداتی که به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن انجام شدند و مشخص نیست چرا باید از بازیکنی که به تازگی وارد پرسپولیس شده، اینگونه انتقاد شود.

البته فیلمی از بازی دیروز وجود ندارد و مشخص نیست گوندوز روی گل‌های تیم مقصر بوده یا نه. ضمن اینکه این اولین بازی این دروازه‌بان در پرسپولیس بود و هنوز راه طولانی باقی مانده است و نکته بعد هم این است که علیرضا بیرانوند در فصل گذشته بی‌اشتباه نبود و کافی است دو گل خورده او برابر فولاد و سه گل عجیب برابر استقلال خوزستان را به یاد بیاورید.

به هر روی باید صبر کرد تا لیگ برتر آغاز شود و پس از چند بازی عملکرد گوندوز را مورد سنجش قرار داد. این جو منفی نه‌تنها به پرسپولیس کمک نمی‌کند بلکه ممکن است آسیب جبران‌ناپذیری وارد کند. هر چند ویدیوهایی از این دروازه بان در تمرین پرسپولیس منتشر شده که نشان می‌دهد او آنچنان هم که گفته می‌شود ضعیف نیست.

۵۷۹۳