نتیجه درخشش در پرسپولیس؛ الکسیس گوئندوز پس از 2 سال در تیم ملی الجزایر!

نتیجه درخشش در پرسپولیس؛ الکسیس گوئندوز پس از 2 سال در تیم ملی الجزایر!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان الجزایری قرمزهای تهران در فیفادی پیش‌رو به تیم ملی کشورش دعوت شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از کسب دو تساوی متوالی برابر ذوب‌آهن و تراکتور، سرانجام در هفته سوم لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست پیدا کرد. شاگردان خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی این برد را برابر فولادی به ارمغان آوردند که پیش از تقابل با قرمزهای تهران نه شکست خورده بود و نه گلی دریافت کرده بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیمه اول این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و حتی می‌توانستند با ضربه احسان پهلوان به گل برسند اما این الکسیس گوئندوز بود که اجازه گلزنی به فولادی‌ها را نداد تا اولین کلین‌شیت خود را ثبت کند.

الکسی نسبت به بازی اول پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن کاملا پیشرفت کرده و افزایش توانایی او در بازی با پا محسوس است. اعتماد به نفس این دروازه‌بان پس از درخشش در دیدار با تراکتور کاملا افزایش پیدا کرده است و اکنون درون دروازه پرسپولیس یک وزنه محسوب می‌شود. درخشش الکسیس گوئندوز از چشم پتکوویچ پنهان نمانده و این دروازه‌بان الجزایری در فیفادی پیش‌رو به تیم ملی کشورش دعوت شده است.  الکسیس گوئندوز بعد از بازی برای تیم ملی الجزایر (A) که به نوعی تیم دوم الجزایر به حساب می‌آید، حالا برای تیم اصلی توسط ولادیمیر پتکوویچ دعوت شده و باید دید می‌تواند نخستین بازی‌اش را به انجام برساند یا خیر. الجزایر باید در انتخابی جام ملت‌های آفریقا مقابل اکوآتوریال گینه و لیبریا پیکار داشته باشند. 

گوئندوز اکنون پس از دو سال بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی الجزایر را پیدا کرده است. زمانی که گیورگی گولسیانی هم به پرسپولیس پیوست، خبری از حضور او در لیست تیم ملی گرجستان نبود اما درخشش او در پیراهن قرمزها سبب شد این بازیکن به مسابقات یورو 2024 هم برسد و حالا در اتفاقی مشابه، درخشش الکسی در پرسپولیس او را به پیراهن تیم ملی کشورش رسانده است.

۵۷۹۳