گوهری و سومین تجربه حضور در تیم‌های خوزستانی

گوهری و سومین تجربه حضور در تیم‌های خوزستانی

پایگاه خبری فوتبالی- احمد گوهری برای سومین بار، از دروازه یک تیم خوزستانی مراقبت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان 28 ساله و هرمزگانی که بهمن ماه سال 1400 قرارداد خود را با صنعت نفت آبادان فسخ کرده و به پرسپولیس پیوسته بود، در فصل نقل و انتقالاتی منتهی به لیگ بیست و چهارم نیز از جمع قرمزها جدا شد و به استقلال خوزستان رفت تا پس از بازی در باشگاههای نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان، بازی در سومین تیم خوزستانی را هم تجربه کند. به همین مناسبت نگاهی داریم به آمار و عملکرد گوهری در تیمهای خوزستانی.

نفت مسجد سلیمان 

گوهری در بیست و سه سالگی به این تیم رفت و در طی یک فصل و نیم حضور در این تیم، مجموعا در 19 بازی، موفق به ثبت 9 کلین‌شیت شد. او 17 بار دروازه خود را باز شده دید و دو بار از داور کارت زرد گرفت و یک بار هم با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. میانگین 0.89 گل خورده در هر بازی، آمار او در جمع مسجد سلیمانی‌ها شد. 

صنعت نفت آبادان 

او پس از جدایی از نفت مسجد سلیمان، به صنعت نفت آبادان رفت و در طی نیم فصل عضویت در این تیم، در 12 مسابقه به میدان رفت که موفق شد در نیمی از آنها کلین‌شیت کند و 10 گل هم دریافت کرد. گوهری در صنعت نفت تنها یک بار با کارت زرد جریمه شد و میانگین 0.83 گل خورده در هر بازی را ثبت کرد. 

7899