واکنش مدیر لایپزیش به انتقال ستاره اسپانیایی تیمش به بارسلونا

واکنش مدیر لایپزیش به انتقال ستاره اسپانیایی تیمش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و حالا مدیران باشگاه اسپانیایی با باشگاه لایپزیش در ارتباط هستند تا بتوانند در همین تابستان این بازیکن را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر مدیران بارسلونا تلاش زیادی انجام دادند تا دنی اولمو را از لایپزیش به خدمت بگیرند. این بازیکن در هفته‌های اخیر گزینه و اولویت اصلی بارسا در بازار نقل و انتقالات بوده است. اولمو پس از درخشش در یورو 2024 توجه مدیران بارسلونا را به خود جلب کرد و حالا فاصله زیادی تا بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود ندارد.

به گزارش از فابریزیو رومانو، دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا برای انجام مذاکرات نهایی با مدیران لایپزیش راهی آلمان شده است. گفته می‌شود این مذاکرات نقش اساسی را در انجام این انتقال دارند و مدیران لایپزیش در پایان مذاکرات تصمیم خود را درباره دنی اولمو می‌گیرند. بارسلونا در آخرین پیشنهادهای خود به خواسته لایپزیش نزدیک شد و حالا دو طرف در رابطه با جزئیات قرارداد مذاکره خواهند کرد. افراد نزدیک به اولمو و سران باشگاه اسپانیایی تمام تلاش خود را برای انجام این انتقال به کار خواهند بست.

مارسل شفر، مدیرعامل ردبول لایپزیش در خصوص انتقال اولمو به بارسلونا گفت: «ما آماده مذاکره هستیم؛ اما دنی اولمو بازیکن ارزشمندی است. خواسته‌های ما در مذاکرات مشخص است. دنی بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید.»

1428