مصمم بودن باشگاه ایتالیایی برای خرید سنگربان سابق منچستریونایتد

مصمم بودن باشگاه ایتالیایی برای خرید سنگربان سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فیورنتینا مصمم است که در همین تابستان، داوید دخیا سنگربان اسپانیایی سابق منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، از آخرین حضور داوید دخیا در زمین فوتبال، بیش از 12 ماه می گذرد و علیرغم پیشنهادات وسوسه انگیز از عربستان و لیگ آمریکا، او همچنان یک بازیکن آزاد محسوب می شود. او اخیراً به باشگاه جنووا لینک شده بود، اما به خاطر درخواست غیرطبیعی دخیا برای دستمزدش، مذاکرات به بن بست رسید.

حالا لاناتزیوناله ادعا می کند یک باشگاه ایتالیایی دیگر قصد دارد برای جذب دخیا تلاش کند. باشگاه فیورنتینا به همراه رافائله پالادینو، سرمربی اش در تلاش است تا فیورنتینا را به شهر فلورانس بیاورد. ویولا با مدیر برنامه های دخیا در تماس بوده و امیدوار است که خیلی سریع بر سر دستمزد و دیگر مفاد قرارداد به توافق برسد.

دروازه بان 33 ساله زمانی یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به شمار می رفت. او حتی در آخرین فصل حضورش در الدترافورد برنده دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس شد، اما به خاطر پیوستن آندره اونانا، مجبور به ترک منچستریونایتد شد. 

فیورنتینا در آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود به مصاف گروستو رفت و حالا خودش را برای دیدار روز 17 آگوست در هفته اول سری آ مقابل پارما آماده می کند.

4416