مصدوم و تعویض شدن داور در نیمه نهایی المپیک

مصدوم و تعویض شدن داور در نیمه نهایی المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار تیم امید اسپانیا مقابل تیم امید مراکش در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس، یک اتفاق عجیب و غریب افتاد و داور بازی در همان دقایق ابتدایی کار مصدوم شد و نتوانست به حضور در بازی ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در دقیقه دوازدهم بازی بود که چند برخورد در میانه میدان رخ داد و در یکی از این برخورد ها بازیکن تیم امید اسپانیا به شکلی غیرعمدی به داور مسابقه برخورد کرد و در نهایت موجب مصدوم شدن او شد. در حقیقت روی این صحنه یکی از بازیکنان مراکش مارک پوبیل مدافع تیم امید اسپانیا را هل داد و او هم به داور مسابقه برخورد کرد و داور ازبکستانی هم در اثر این برخورد مصدوم شد و نتوانست به کار ادامه بدهد.

در نتیجه داور اصلی مسابقه از زمین بیرون رفت و داور چهارم به جای او وارد میدان شد و این بازی را تا انتها قضاوت کرد. داور چهارم این بازی ‏گلن نیبرگ از کشور سوئد بود که به جای ایلگیز تانتاشف داور اصلی بازی از کشور ازبکستان وارد میدان شد.

در این دیدار در نهایت تیم امید اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم امید مراکش را شکست بدهد و راهی فینال رقابت های المپیک 2024 پاریس شود.

تماشای ویدیوی مصدومیت داور

1470