طرح؛ موفقیت تیم‌های ملی اسپانیا در رده‌های مختلف

طرح؛ موفقیت تیم‌های ملی اسپانیا در رده‌های مختلف

پایگاه خبری فوتبالی - تیم امید اسپانیا در رقابت های المپیک 2024 پاریس موفق شد به فینال راه پیدا کند و به این ترتیب به دست آوردن مدال توسط این تیم قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی ، در چند سال اخیر، به نظر می رسد که تیم ملی اسپانیا در رده های مختلف دوباره در حال به دست آوردن شکوه سابق است . عملکرد درخشانی داشته است. تیم ملی اسپانیا در رده بزرگسالان موفق شد قهرمان رقابت های یورو 2024 شود. حالا تیم امید اسپانیا در یک قدمی فتح مدال طلای المپیک 2024 پاریس قرار دارد.

سال گذشته تیم ملی بزرگسالان اسپانیا با هدایت دلافوئنته موفق شد قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در رقابت های یوروی زیر نوزده ساله ها هم این تیم ملی اسپانیا بوده است که در آخرین دوره این بازی ها به قهرمانی رسیده است.

در حوزه فوتبال زنان هم تیم ملی اسپانیا درخشان بوده است. در دوره اخیر جام جهانی زنان، تیم ملی زنان اسپانیا توانست به قهرمانی برسد. در رقابت های یوروی زیر نوزده ساله ها هم در دوره اخیر، تیم زنان اسپانیا توانست جام قهرمانی را به دست بیاورد.

هدف اصلی اسپانیایی ها این است که در رقابت های جام جهانی 2026 به قهرمانی برسند و این جام را برای دومین بار در تاریخ خود بالای سر ببرند.

1470