زمان و مکان تقابل مسی و یامال فعلاً روی هواست!

زمان و مکان تقابل مسی و یامال فعلاً روی هواست!

پایگاه خبری فوتبالی - در مورد زمان احتمالی تقابل لیونل مسی با لامین یامال ستاره بارسلونا در دوره بعدی فینالیسیما همچنان بحث ها و تردیدهای زیادی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین به عنوان قهرمان کوپا آمریکا در دوره جدید فینالیسیما باید به مصاف اسپانیا به عنوان قهرمان یورو برود. در دوره قبلی مسابقات، آلبی سیلسته در سال 2022 در ومبلی بر ایتالیا غلبه کرده بود.

تقابل احتمالی لیونل مسی و لامین یامال در دوره بعدی مسابقات برای بسیاری از هواداران هیجان ایجاد کرده چرا که برخی تصور می کنند که یامال قرار است که "مسی جدید" فوتبال دنیا باشد. در حال حاضر اما پیدا کردن زمان مناسب برای این بازی به مسئله ای دشوار تبدیل شده است. لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در این باره گفت :" نمی دانم که آیا فینالیسیما برگزار می شود یا نه. بر اساس چیزی که به من گفته شده، سخت است که برنامه زمانی مناسبی را پیدا کرد که با برنامه اسپانیا سازگار باشد. تصور نمی کنم که این مسابقه در سال 2025 برگزار شود. شاید زمان دیگری را پیدا کنند اما فعلا به  این مسئله فکر نمی کنم."

گفته می شد که این بازی ممکن است که در وقفه بازیهای در مهر یا آبان سال آینده برگزار شود. اگر بحث زمان حل شود، برلین، لندن یا رم می توانند میزبان های احتمالی بازی باشند.  اگر بازی به فروردین 1405 موکول شود، ممکن است که این بازی در آمریکا برگزار شود و به نوعی نمادی از آمادگی آمریکا برای میزبانی جام جهانی باشد.

4125