استقلال پاسخ دروازه‌بان بوسنیایی را نمی‌دهد/ کیوسفسکی برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

استقلال پاسخ دروازه‌بان بوسنیایی را نمی‌دهد/ کیوسفسکی برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی– داستان دروازه‌بان بوسنیایی استقلال، هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ودران کیوسفسکی، این نام دروازه‌بان جدید استقلال است. دروازه‌بانی که هر چند مشخص شده از چه کانالی وارد باشگاه استقلال شده و با او قرارداد بسته شده است، اما در هر حال نکونام او را نمی خواهد.

فرشید سمیعی مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال روی آنتن زنده برای فوتبال برتر گفته بود، استقلالی‌ها به خاطر اینکه از ادامه همکاری با سیدحسین حسینی و جواد نکونام مطمئن نبودند سراغ جانشین او رفتند. البته سیدحسین حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و از سوی دیگر گویا جواد نکونام هم همچنان سرمربی تیم استقلال بود و اگر هم قرار بود انتخابی صورت بگیرد یا باید نکونام آن را انجام می داد یا سرمربی جایگزینش! 

چیزی که مشخص است مخالفت نکونام با حضور و همکاری این دروازه‌بان بوسنیایی با استقلال است. به همین دلیل، نه تنها از کیوسفسکی به صورت رسمی رونمایی نشده بلکه خبری از او در اردوی ترکیه آبی‌ها نبود.

آخرین خبر درباره کیوسفسکی، تصمیم استقلال برای قطع همکاری با اوست. تصمیمی که می‌تواند برای آبی‌ها دردسرساز شود چرا که گویا مدیران استقلال با این دروازه‌بان بوسنیایی قرارداد بسته‌اند و به همین راحتی امکان قطع همکاری با او وجود ندارد. اینکه مبلغ قرارداد او با استقلال چقدر است هم مهم است.

سایت روزنامه خبرورزشی با اشاره به این موضوع نوشته است: "باشگاه استقلال در اقدامی عجیب نه جواب این دروازه‌بان را می‌دهد و نه پاسخ ایمیل وکیلش را! کیوسفسکی که آماده سفر به تهران است، از این برخورد استقلالی‌ها سخت عصبانی شده و پیغام فرستاده به هیچ عنوان قصد ندارد حتی ذره‌ای تخفیف بدهد. کیوسفسکی تمام مبلغ قرارداد دو ساله‌اش را طلب کرده و از آنجایی که همه چیز بین طریفن روی کاغذ ثبت شده است، این احتمال وجود دارد در صورت فرسایشی شدن پرونده، گلر بوسنیایی شکایتش را به فیفا بفرستد و حکم سنگینی علیه آبی‌ها دریافت کند." برخی خبرها حاکی از آن است که این دروازه بان بوسنیایی برای دو فصل با استقلال قرارداد یک میلیون دلاری بسته است که باید دید چقدر صحت دارد.

1984