عکس؛ وقتی باران تمام نوشته‌های روی پیراهن رئال مادرید را پاک کرده بود

عکس؛ وقتی باران تمام نوشته‌های روی پیراهن رئال مادرید را پاک کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از بازی های لالیگا در فصل 2017/18، رئال مادرید تصمیم گرفت که از یک ورژن ویژه از پیراهن خود استفاده کند که البته در همان یک بازی مشخص شد که این لباس بسیار بی کیفیت است.

به گزارش فوتبالی ، در بازی رئال مادرید مقابل اسپورتینگ خیخون در لالیگای فصل 2017/18 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید از پیراهن هایی استفاده کرد که با استفاده از زباله های اقیانوسی ساخته شده بودند. در حقیقت باشگاه رئال مادرید برای حمایت از محیط زیست از این ورژن خاص از لباس ها استفاده کرد که به نوعی با استفاده از زباله های بازیافتی جمع آوری شده از اقیانوس ها و دریا ها ساخته شده بودند. در آن بازی باران شدیدی در ورزشگاه بارید و تمام علامت ها و نوشته هایی که روی آن پیراهن ها بود را پاک کرد. در حقیقت لوگوی باشگاه، نام اسپانسر و خط های پیراهن در اثر بارش باران به طور کامل پاک شد و پیراهن رئال مادرید یکدست سفید شد و این اتفاق پیراهن رئال مادرید را شبیه به پیراهن های قدیمی این باشگاه کرد.

در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل اسپورتینگ خیخون به پیروزی برسد. هر دو گل رئال مادرید را در آن بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

1471