هدف تابستانی بایرن مونیخ و منچستریونایتد به لایپزیش پیوست

هدف تابستانی بایرن مونیخ و منچستریونایتد به لایپزیش پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز ستاره هلندی پاری سن ژرمن که فصل گذشته را به طور قرضی در تیم آلمانی لایپزیش گذرانده بود، حالا برای فصل جدید هم در لایپزیش حضور خواهد داشت و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی سیمونز در رقابت های یورو 2024 در ترکیب تیم ملی هلند عملکرد خوبی داشت. همین عملکرد خوب موجب شد تا توجه تیم های بزرگ اروپایی مثل بایرن مونیخ و منچستر یونایتد به او جلب شود. نام بارسلونا هم پیرامون ژاوی سیمونز مطرح شده بود اما با توجه به اوضاع مالی دشوار بارسلونا، آبی و اناری ها خیلی زود قید جذب ژاوی سیمونز را زدند.

ژاوی سیمونز یک وینگر و هافبک هجومی بیست و یک ساله است که آینده درخشانی پیش روی خودش دارد. او ترجیح داد که فعلا به تیم های بزرگ نرود و دوباره به طور قرضی به لایپزیش بپیوندد و فصل 2024/25 را هم در این تیم آلمانی باشد. با به پایان رسیدن فصل پیش رو، ژاوی سیمونز دوباره به پاری سن ژرمن بر می گردد چرا که در قرارداد قرضی او، بند خرید وجود ندارد.

باید دید که تصمیم پاری سن ژرمن در تابستان 2025 درباره ژاوی سیمونز به چه شکل خواهد بود و او را در نهایت به فروش می رساند یا این که نگه می دارد.

1471