ادعای خبرگزاری دولت؛ منتظر محمد می‌رود تا جا برای خارجی‌های جدید باز شود!

ادعای خبرگزاری دولت؛ منتظر محمد می‌رود تا جا برای خارجی‌های جدید باز شود!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد هافبک عراقی استقلال بدون حتی یک دقیقه بازی برای این تیم از استقلال جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه استقلال هنوز تکلیف منتظر محمد هافبک عراقی خودش را مشخص نکرده است اما خیلی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که جواد نکونام سرمربی استقلال تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و منتظر محمد باید از استقلال جدا شود.

هافبک عراقی البته یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده است. او در ابتدای لیگ بیست و سوم توسط علی خطیر مدیر عامل وقت استقلال جذب شد اما نکونام به دلایل نامعلوم و البته بیشتر اختلاف با مدیرعامل وقت او را از لیست تیمش خارج کرد.

منتظر در ابتدای فصل بیست و سوم با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست اما نکونام او را نخواست و باشگاه ناچار شد او را به تیم‌ مس رفسنجان قرض بدهد. منتظر در طول فصل نمایش‌های خوبی داشت و حتی در بازی جام حذفی مس و استقلال موفق شد دروازه آبی‌ها را باز و نقش مهمی در حذف این تیم ایفا کند. منتظر محمد حتی نقش مهمی در صعود مس رفسنجان به فینال جام حذفی داشت.

نمایش خوب منتظر در طول فصل باعث شده بود این تصور به وجود بیاید استقلال او را برای فصل جدید به لیست برمی‌گرداند اما ظاهرا تصورات همه اشتباه بوده است. چرا که خبرگزاری دولتی ایرنا خبر داده است که او از تیم کنار گذاشته خواهد شد. 

ایرنا نوشته است: «المپیک 2024 پاریس برای منتظر محمد بازیکن استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور داشت، به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و این بازیکن به همراه تیم امید عراق وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشت. منتظر محمد در پاریس این فرصت را پیدا کرد تا در هر سه بازی عراق مقابل تیم‌های اوکراین، مراکش و آرژانتین به میدان برود.»

ایرنا در پایان این گزارش کوتاه نوشته است که تکلیف این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد که منتظر محمد از فهرست بازیکنان خارجی استقلال کنار گذاشته خواهد شد تا آبی‌پوشان بتوانند مهره‌های مورد نظر نکونام را برای لیگ بیست‌وچهارم جذب کنند.

استقلال بیشتر از حد مجاز بازیکن خارجی دارد و باشگاه باید چند نفر از آنها را کنار بگذارد تا جا برای نفرات جدیدتر باز شود. گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ بازیکنان خارجی مد نظر مدیران هلدینگ و باشگاه هستند اما دو نفر اول را نکونام می‌خواهد و دو نفر دوم توسط مدیران هلدینگ خلیج فارس جذب شده‌اند و قراردادشان بسته شده اما نکونام روی آنها نظر مساعدی ندارد و همین باعث به وجود آمدن چالش های جدی شده است.

1359