عکسی که گلزن بارسلونا در ال کلاسیکو کنار مسی گرفته بود

عکسی که گلزن بارسلونا در ال کلاسیکو کنار مسی گرفته بود

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکوی دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و در این تابستان هم رئال مادرید را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی، بازیکنی که موفق شد برای بارسلونا دو گل به ثمر برساند، پائو ویکتور بود. این بازیکن به نوعی پدیده آبی و اناری پوشان در این تابستان بوده است و عملکرد خوبی را در بازی های دوستانه از خودش نشان داده است. پائو ویکتور در بازی مقابل رئال مادرید دو گل به ثمر رساند و در بازی مقابل منچسترسیتی هم یک گل زده بود.

این بازیکن محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا نیست اما همواره طرفدار بارسلونا بوده است. او در اصل در آکادمی ژیرونا رشد کرده است و مقطعی هم در تیم سابادی حضور داشته است. در این تصویر می بینیم که او در حالی که بازیکن بارسلونا نبوده است، پیراهنی با لوگوی باشگاه بارسلونا بر تن کرده است و در کنار لیونل مسی یک عکس یادگاری گرفته است.

پس از درخششی که پائو ویکتور مقابل رئال مادرید داشت، این عکس او در کنار لیونل مسی در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

1470