معادلات پیچیده نیمکت شمس‌آذر؛ مسعود شجاعی به قزوین می‌رود؟

معادلات پیچیده نیمکت شمس‌آذر؛ مسعود شجاعی به قزوین می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی، مازیار زارع روز گذشته به‌صورت کتبی از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره گیری کرد و ظاهرا مسعود شجاعی گزینه شهاب زندی برای جانشینی زارع است.

به گزارش فوتبالی، شمس‌آذر قزوین درحالی لیگ بیست‌وسوم را آغاز کرد که از سوی کمیته انضباطی با جریمه کسر امتیاز مواجه شده بود و عده زیادی اعتقاد داشتند که این تیم شانس کمی برای بقا در بالاترین سطح فوتبال ایران دارد. سعید دقیقی اما نشان داد باتمام مشکلات می‌تواند برای موفقیت شمس‌آذر بجنگد و درنهایت فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند.

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، سعید دقیقی هدایت ملوان را پذیرفت و نیمکت شمس‌آذر به مازیار زارع رسید اما زارع بنا به دلایلی از هدایت تیم قزوینی استعفا کرده است. 

پایگاه خبری فوتبالی چند ساعت پیش خبر از استعفای مازیار زارع داد و البته این موضوع در هیات مدیره شمس‌آذر درحال بررسی است. قرار بود باشگاه قزوینی در بازار نقل‌وانتقالات با فرمان زارع پیش رود اما گویا شهاب زندی پس از آزادی از زندان رفسنجان به قید وثیقه، از نظر زارع در جذب بازیکنان دخالت کرده و همین موضوع سبب شده که زارع و زندی به مشکل بخورند و به همین دلیل زارع استفعای خود را تقدیم هیات مدیره کند.

طبق شنیده‌ها مسعود شجاعی گزینه شهاب زندی برای جانشینی مازیار زارع است. شهاب زندی که ظاهرا انتظار داشته کار به اینجا برسد، مذاکراتی با مسعود شجاعی داشته و احتمال دارد کاپیتان سابق تیم ملی پس از هوادار، روی نیمکت شمس‌آذر قزوین بنشیند. اکنون باید صبر کرد و دید چه سرنوشتی در انتظار شمس‌آذر قزوین است و این تیم در هفته اول لیگ برتر با هدایت چه فردی برابر استقلالِ جواد نکونام قرار می‌گیرد.

درباره شهاب زندی به این نکته اشاره کنیم که مالک باشگاه شمس آذر قبلا گفته بود پرونده مدیرعامل این باشگاه در دادسرای رفسنجان، ربطی به شمس آذر ندارد، می خواهد با زندی ادامه همکاری دهد.ضمن اینکه هنوز کیفرخواست پرونده برای زندی صادر نشده و هنوز او به محکومیت قطعی نرسیده است. 

5793