بدشانس‌ترین مربی لیگ؛ مازیار زارع با استقلال استارت می‌زند!

بدشانس‌ترین مربی لیگ؛ مازیار زارع  با استقلال استارت می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر قزوین در هفته نخست لیگ بیست و چهارم پذیرای استقلال است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته قرعه کشی بیست و چهارمین دوره از لیگ برتر انجام شد و تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را شناختند. یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها در هفته اول برای شمس آذر بود و آنها باید فصل جدید را با دیدار مقابل استقلال شروع کنند.

شمس آذر در حالی این روزها تمرینات خود را در قزوین برای فصل جدید دنبال می کند که اصلا انتظار چنین قرعه‌ای را نداشت، چرا که آنها دستخوش تغییرات زیادی شده‌‌اند. شمس آذر علاوه بر سرمربی خود، تعدادی از بازیکنان اصلی خود را هم از دست داده است. تا اینجا علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی و عیسی مرادی به صورت قطعی از این تیم جدا شده‌اند و احتمال جدایی چند بازیکن دیگر هم وجود دارد.

همین تغییرات زیاد باعث می‌شود تا شمس آذر در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر از لحاظ هماهنگی دچار چالش شود، ضمن این که بازی مقابل استقلال در اوج هماهنگی هم سخت است. شمس آذر فصل گذشته برای استقلال لقمه گلوگیر بود و حسابی آبی‌ها را اذیت کرد و حالا باید دید در فصل جدید چه عملکردی را خواهد داشت.

مازیار زارع به خوبی می‌داند که از همین ابتدا کار سختی را برای اثبات خود دارد، چرا که با توجه به نتایج فصل گذشته، انتظارات هواداران شمس آذر هم بالا رفته است و باید دید که زارع می‌تواند از این آزمون سخت سر بلند بیرون بیاید یا نه.

۲۶۳۶