گزارش فنی/ درباره مدافعان وسط شاخص لیگ برتر؛ دست بازتر گاریدو و مورایس

گزارش فنی/ درباره مدافعان وسط شاخص لیگ برتر؛ دست بازتر گاریدو و مورایس

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس و سپاهان مدافعان وسط نسبتاً نام آشناتری نسبت به دو تیم مدعی دیگر لیگ برتر در اختیار دارند. 

به گزارش فوتبالی، در این مطلب به مدافعان وسط چهار تیم مدعی و محبوب لیگ برتر پرداخته شده تا پس از خط دروازه، شرایط big4 یا همان چهار تیم بزرگ و مدعی لیگ را در این پست بررسی کنیم.

پرسپولیس؛ خیال راحت گاریدو با سه سرشناس

پرسپولیس با در اختیار داشتن محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی و گئورگی گولسیانی که در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با لباس گرجستان درخشید، خیال راحتی در این پست دارد. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی هم از مصدومیت برگشته و اگر شرایط خوبی داشته باشد.، خیال خوان گاریدو در پست مقابل دروازه راحت خواهد بود. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر قرارداد فرشاد فرجی را هم تمدید کرده و وی  را هم به عنوان گزینه چهارم در اختیار دارد.

استقلال؛ خرید جوان در کنار سه قدیمی

آبی‌پوشان تهرانی یکی از خریدهای خود را به این پست اختصاص داده‌اند و سامان فلاح ۲۳ ساله را از گل‌گهر سیرجان خریداری کرده‌اند. فلاح در کنار آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی چهار گزینه نکونام برای بازی به عنوان دفاع میانی هستند ضمن آنکه روزبه چشمی هم قابلیت بازی در این پست را دارد و خیال جواد نکونام تا حد زیادی بابت این منطقه از زمین راحت است.

تراکتور؛ دست بسته اسکوچیچ برای نیمکت

تراکتور در این پست همانند فصل گذشته شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی را که زوج خوبی با یکدیگر تشکیل داده بودند را حفظ کرده ولی این تیم با جدایی سید محمد حسینی و میلاد کر، در حال حاضر گزینه‌ای برای روزهای نبود دو مدافع مذکورش ندارد. گفته می‌شود تی‌تی‌ها علیرضا آرتا مدافع گل‌گهر را به خدمت گرفته‌اند که هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده و البته محمد آقاجانپور هم توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارد ولی چیزی که مشخص است اینکه دست دراگان اسکوچیچ نسبت به سایر رقبا در این پست بسته‌تر است.

سپاهان و چهار دفاع وسط نامدار و آشنا

طلایی‌پوشان در پنجره تابستانه محمدامین حزباوی مدافع وسط السد قطر را خریداری کردند تا در کنار محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و هادی محمدی خیال راحتی بابت این پست داشته باشند و مورایس باید هر هفته برای بازی دادن به یکی از این بازیکنان سرشناس، سردرد بگیرد!

1997