تیم‌های حاضر در نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک مشخص شدند

تیم‌های حاضر در نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال زنان المپیک دیشب برگزار شد و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، فوتبال زنان المپیک شب هیجان انگیزی را پشت سر گذاشت. هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی این مسابقات به خوبی خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم نیمه نهایی آماده کرده بودند.

آمریکا- ژاپن؛ صعود سخت یانکی ها

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک، آمریکا و ژاپن به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان نود دقیقه به تساوی صفر صفر انجامید. آمریکا در وقت های اضافه نشان داد که دوست ندارد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و‌حملاتش را بیشتر کرد تا اینکه آنها دقیقه ۱۰۵+۲ توسط رودمن به گل رسیدند و با همین گل توانستند ژاپن را شکست دهند و به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

اسپانیا- کلمبیا؛ از مرگ تا زندگی با لاروخا

شاید کمتر کسی تصور می کرد که قهرمان جهان مقابل کلمبیا به مشکل بخورد اما اسپانیا تا مرز حذف شدن در مقابل این تیم پیش رفت. اسپانیا و‌ کلمبیا در حالی به مصاف هم رفتند که همه منتظر یک برد راحت برای اسپانیا بودند اما این کلمبیا بود که در دقیقه ۱۲ توسط رامیرز به گل رسید. در حالی که اسپانیا حمله می کرد روی یک ضد حمله کلمبیا به گل دوم هم توسط سانتوس رسید تا اسپانیایی ها در شوک فرو‌ روند. اما این پایان کار نبود و اسپانیا در دقیقه ۷۹ توسط هرموسو و دقیقه ۹۷ توسط پاردس به گل رسید تا بازنده از زمین خارج نشود. این دیدار در نهایت به ضربات پنالتی رسید و اسپانیا با نتیجه ۴-۲ پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

آلمان- کانادا؛ مچ مدافع عنوان قهرمانی بالاخره خوابید

آلمان و کانادا سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کردند. کانادا که پس از کسر ۶ امتیاز به سختی خود را به دور حذفی رسانده بود قصد نداشت به راحتی حذف شود. از طرفی آلمان هم خود را تیم آماده ای در جام نشان داد. دیدار دو تیم در نهایت به تساوی صفر بر صفر رسید تا ضربات پنالتی تیم برنده را تعیین کند. آلمانی ها در ضربات پنالتی بهتر عمل کردند و‌ با نتیجه ۴-۲ پیروز شدند تا هم مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده باشند و هم خودشان به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

فرانسه- برزیل؛ میزبان حذف شد، مارتا به جام بازگشت

فرانسه و برزیل آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کردند. فرانسه که میزبان المپیک است نمایش ضعیفی از خود به جای گذاشت تا اینکه دقیقه ۸۲ توسط پورتیلو دروازه اش باز شد و برزیل پیش افتاد. در ادامه شاگردان هروه رنار در تیم ملی زنان فرانسه هرچه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند تا میزبان مسابقات حذف شود. مارتا هم که در بازی قبل برزیل اخراج شده بود می تواند در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کند.

جدول بازی های نیمه نهایی به این صورت است:

آلمان- آمریکا

برزیل- اسپانیا

6001