معضل بزرگ اگر تصویر بود؛ 1+4 دروازه‌بان در تمرین استقلال (عکس)

معضل بزرگ اگر تصویر بود؛ 1+4 دروازه‌بان در تمرین استقلال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی جالب تعداد دروازه‌بان‌های حاضر در تمرین استقلال در اردوی ترکیه به عدد 4 رسیده است!

به گزارش فوتبالی، استقلال که همواره از دروازه‌بان‌های خوبی بهره‌مند بوده و در معدود بازه‌های زمانی با مشکل جدی در قاب دروازه خود روبه‌رو بوده است حالا در آستانه شروع لیگ بیست و چهارم، چهار دروازه‌بان دارد که سه تای آن‌ها جوان هستند و جویای تجربه! سید حسین حسینی تنها دروازه‌بان باتجربه استقلال است و محمدرضا خالدآبادی، سینا سعیدی‌فر، محمدجواد کیا هم جوان‌هایی هستند که این روزها در اردوی استقلال در ترکیه حضور دارند.

اما یکی از این جوان‌ها باید به زودی استقلال را ترک کند. چرا که تیم‌ها 3 دروازه‌بان را در لیست‌شان برای یک فصل ثبت می‌کنند. قطعا انتخابِ نفری که باید اردوی استقلال را ترک کند آسان نیست اما مساله این است که استقلال به جز آنها یک دروازه‌بان دیگر هم دارد که مدیران باشگاه نمی‌دانند با او باید چکار کنند.

این دروازه‌بان کسی نیست جز ودران کیوسفکی دروازه‌‌بان اهل بوسنی که در زمانی که تکلیف ماندن یا رفتن جواد نکونام و سید حسین حسینی معلوم نبود توسط برخی افراد در باشگاه جذب شد. البته این که معلوم نبود نکونام و حسینی در استقلال می‌مانند یا نه هم دلیل نمی‌شد مدیران باشگاه راسا و با تشخیص خودشان بازیکن بخرند. چون این کار در حیطه اختیارات و تصمیمات سرمربی است. حتی اگر قرار بود نکونام و حسینی بروند هم باید سرمربی بعدی اقدام به انتخاب دروازه‌بان می‌کرد.

اما در اقدامی عجولانه کیوسفکی به همراه آلمدین زیلیکیچ جذب شد و حالا مدیران باشگاه نمی‌دانند با این دو بازیکن چه کنند. نکته عجیب این است که زیلیکیچ حداقل در اردوی استقلال حضور دارد و کادر فنی این تیم در حال ارزیابی او هستند. اما در تصاویری که از تمرینات استقلال در ترکیه منتشر شده خبری از کیوسفکی نیست!

نکته عجیب‌تر این است که کیوسفسکی از این طرف و آن طرف شنیده است که ممکن است استقلال قرارداد او را فسخ کند یا او را به تیم دیگری قرض بدهد. اما در مخالفت با این تصمیم‌ها گفته است: «قراردادم در اختیار مدیران است و می‌توانند یک بار دیگر آن را مرور کنند. من به عنوان بازیکن حرفه‌ای قرارداد بسته‌ام و به تمام مفاد آن هم وفادار خواهم بود!»

اگر کیوسفسکی هم در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کرد الان به جای 4 دروازه‌بان شاهد حضور 5 دروازه‌بان در اردوی این تیم بود و معمای دروازه‌بان‌ها برای نکونام سخت‌تر می‌شد. به هر حال این آشی است که مدیران هلدینگ در استقلال برای نکونام پخته‌اند.

9098