کلاس درس رابونا زن قهار برای رامین! (عکس)

کلاس درس رابونا زن قهار برای رامین! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان می‌تواند از تجربه‌های ارزشمند محمد نوازی نهایت بهره را ببرد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که قطعا فصل پرچالشی را در استقلال خواهد داشت و علاوه بر تمرکزی باید بر مباحث فنی بگذارد می‌بایست از مباحث حاشیه‌ای که بدون تردید بیش از هر زمان دیگری برای او وجود خواهد داشت فاصله بگیرد. 

این مدافع 33 ساله که دو فصل بسیار درخشان را در سپاهان پشت سر گذاشت و حتی با عضویت این تیم، در جام جهانی گلزنی کرد حالا باید در استقلال بیش از گذشته تلاش کند چون هم فضای استقلال با سپاهان فرق می‌کند و هم فشارها روی او بسیار بیشتر از قبل است. 

رضاییان در استقلال می‌تواند از تجربیات ارزنده محمد نوازی نهایت بهره را ببرد. نوازی که سال‌ها در پست دفاع راست برای استقلال بازی کرد و با این تیم به افتخارات زیادی رسید که مهم‌ترین آن نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا 1998 بود. نوازی که در دوران حرفه‌ای خود ارسال‌های بسیار خوبی را به روی دروازه رقبای استقلال می‌فرستاد و حتی بعضی از سانترهای خود را به شکل ویژه‌ای و با استفاده از ضربه رابونا به توپ انجام می‌داد حالا در قامت دستیار جواد نکونام و مربی آبی‌ها می‌تواند به خرید جنجالی استقلال کمک شایانی کند و مباحث فنی و تجربیات بالای خود را به او انتقال بدهد. چون او و رامین تقریبا خصوصیات بازی یکسانی دارند و در ارسال ضربات ایستگاهی و سانترهای دقیق به روی دروازه حریفان از مهارت بالایی برخورددار بودند و هستند.

9098