اتفاق عجیب؛ پرسپولیس عبدی را به ذوب آهن پیشنهاد داد!

اتفاق عجیب؛ پرسپولیس عبدی را به ذوب آهن پیشنهاد داد!

پایگاه خبری فوتبالی- در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران اتفاقات عجیبی برای مهدی عبدی افتاده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی مهاجم جوان چند فصل اخیر پرسپولیس پس از انتقال قرضی به تراکتور و بازگشت دوباره به پرسپولیس، آماده شروعی دوباره و با قدرت در تیم مورد علاقه و محبوب خود بود که با آمدن خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان پایتخت، از لیست او برای فصل آینده خط خورد تا شماره 9 پرسپولیس که در روزهای اخیر بر تن عبدی بود به علی علیپور برسد.

مهدی عبدی فصل گذشته مجموعا در 22 بازی برای تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفت که توانست در نهایت 6 گل و 1 پاس گل به نام خود ثبت کند. آماری که چندان مطلوب نبود و حالا پس از بازگشت و حضور در تمرینات پرسپولیس زیر نظر گاریدو، از لیست این مرد اسپانیایی برای فصل بعد خط خورد تا شاهد حضورش در تیمی دیگر برای فصل آینده باشیم.

درباره عبدی خبرهای عجیبی در این پنجره نقل و انتقالاتی مطرح شد. از احتمال پیوستن به استقلال تا شایعه بازگشت مجدد به تراکتور. اما نکته مهم این است که پرسپولیس حاضر نیست بازیکنش را به تیم‌های رقیب که مدعی قهرمانی هستند واگذار کند و ترجیح می‌دهد عبدی را به تیم‌های میانه جدولی بدهد.

فوتبالی مطلع شده است که مهدی عبدی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس به ذوب آهن اصفهان پیشنهاد شده است. ظاهرا این پیشنهاد به صورت مستقیم به نیما نکیسا مدیر عامل ذوب آهن داده شده است اما نکیسا در پاسخ گفته است که باید محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در این باره نظر بدهد.

اطلاعات بیشتری از جزییات این پیشنهاد در دسترس نیست اما پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از فروش این مهاجم 25 ساله درآمدزایی داشته باشند. درست مثل اتفاقی که در ماجرای فروش عبدالکریم حسن مدافع چپ فصل گذشته این تیم به باشگاه الوکره افتاد. در روزهای اخیر عبدی برای دریافت رضایت نامه خودش اقدام کرده است اما باشگاه پرسپولیس مخالف صدور رضایتنامه این بازیکن به باشگاه معرفی شده یعنی تراکتور است.

حالا در فاصله تقریبا 40 روزه تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر باید منتظر تصمیم نهایی باشگاه و عبدی برای فصل آینده باشیم. شاید با توجه به سخت گیری باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه برای تیم‌هایی مثل تراکتور، او به تیم دیگری نظیر ذوب آهن برود.

1229