پیشنهاد پرسپولیس به محمد ربیعی چقدر جدی بود؟

پیشنهاد پرسپولیس به محمد ربیعی چقدر جدی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب‌آهن به شایعه لینک شدنش به نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بیش از یک هفته از جدایی رسمی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس می‌گذرد و مدیران باشگاه هنوز نتوانسته‌اند فرد جدیدی برای هدایت تیم معرفی کنند.

در حال حاضر از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جدی‌ترین گزینه سرخپوشان یاد می‌شود منتها سرمربی تیم ملی عمان فعلا تمام تمرکزش را روی جام ملت‌ها گذاشته و معلوم نیست چه پاسخی به پیشنهاد پرسپولیس بدهد.

در چنین شرایطی بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت پرسپولیس، داغ است. از یکطرف گفته می‌شود که در صورت منتفی شدن بازگشت برانکو، اوسمار ویرا تا آخر فصل هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد داشت و از طرف دیگر، صحبت از احتمال سپردن نیمکت پرسپولیس به یک مربی ایرانی است.

هر چند مدیران باشگاه پرسپولیس چندین بار تاکید کردند فقط با مربیان خارجی مذاکره خواهند کرد و هیچ شخص ایرانی در میان گزینه‌های آن‌ها نیست، با این حال بعد از آنکه مهدی تارتار مذاکره مدیران پرسپولیس و ملوان درباره حضور او به جای یحیی را تایید کرد، حالا نوبت به محمد ربیعی رسیده که در بخشی از گفت و گویش با ایسنا، درباره شایعه پیشنهاد از پرسپولیس توضیح دهد.

صحبتهای سرمربی ذوب آهن را بخوانید:" به صورت جدی و مستقیم با شخص من صحبت نشد اما به هر حال همیشه از این گمانه زنی‌ها وجود دارد. من بسیار یحیی گل‌محمدی را قبول دارم و به نظرم در پرسپولیس تعیین کننده و تاثیرگذار بود. امیدوارم پرسپولیس و دو باشگاه استقلال و فولاد که پیشنهادهای‌شان مطرح بود موفق باشند و هواداران‌شان را شاد ببینم. من هم هر جا که قسمتم باشد کار می‌کنم و دوست دارم تاثیرگذار باشم و در آخر هواداران از ما خوشحال باشند."

7474