بازیکنی که تا 25 سالگی چهار قهرمانی در لیگ تجربه کرده است

بازیکنی که تا 25 سالگی چهار قهرمانی در لیگ تجربه کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز، وینگر و هافبک هجومی رئال مادرید به تازگی بیست و پنج ساله شده است و تولد خود را جشن گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز به نظر می رسد که در فصل پیش رو هم در رئال مادرید حضور خواهد داشت و به خط حمله تیم کارلو آنچلوتی کمک خواهد کرد و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

یکی از دستاورد های ویژه براهیم دیاز این است که او تا سن 25 سالگی چهار بار مختلف قهرمانی در لیگ را تجربه کرده است. او دو بار قهرمانی در لالیگا، یک بار قهرمانی در سری آ ایتالیا و یک بار هم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

در حقیقت براهیم دیاز بین سال های 2016 تا 2019 بازیکن منچستر سیتی بوده است. او بین سال های 2020 تا 2023 در میلان حضور داشته است و از آن به بعد هم بازیکن رئال مادرید بوده است.

براهیم دیاز همچنین در فصل گذشته قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد تا دستاورد های تیمی او تا سن 25 سالگی کامل تر شود. این بازیکن برای تیم ملی مراکش بازی می کند.

براهیم دیاز در ترکیب رئال مادرید یک بازیکن فیکس و ثابت نبوده است اما در زمان هایی که به او نیاز بوده، عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.

1471